2015 10 01

„Žalgirio“ naujienos: biudžetas ir tikslai auga, skolos – mažėja

Kauno „Žalgiris“ 2015-2016 m. sezoną pasitinka didesniu biudžetu ir mažėjančiomis skolomis. Lietuvos čempionai oficialiai paskelbė, kad jų biudžetas, lyginant su praėjusiu sezonu, turėtų išaugti 1,2 mln. eurų, o skolų našta mažėja.
Paulius Motiejūnas ir Paulius Jankūnas
Paulius Motiejūnas ir Paulius Jankūnas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Žalgiriečiai artėjančiam sezonui planuoja 7,4 mln. eurų biudžetą, kai pernai jis siekė 6,17 mln.

Per 2014-2015 m. sezoną „Žalgiris“ padengė beveik 1,8 mln. skolų. Per artėjančius metus ketinama padengti dar 2,15 mln. eurų skolų.

Nors biudžetas išaugo, „Žalgiris“ pelningoms sutartims pinigais nesišvaisto. Remiantis duomenimis, „Žalgiris“ šiemet trenerių ir žaidėjų atlyginimams išleido 0,6 mln. eurų daugiau nei pernai. Vis didesnė biudžeto dalis skiriama skolų padengimui.

„Pagrindinis mūsų džiaugsmas – skolų grąžinimas. Pernai buvo tai, kas mums pavyko. Tikimės, kad ateityje tai seksis ne blogiau, o dar geriau“, – sakė „Žalgirio“ generalinis direktorius Paulius Motiejūnas.

VIDEO: Paulius Motiejūnas apie Lietuvos čempionų finansinę situaciją

„Žalgiriui“ keliamas tikslas patekti į Eurolygos ketvirtfinalį ir tapti LKL bei LKF taurės čempionu.

P.Motiejūnas: „Pagrindinis mūsų džiaugsmas – skolų grąžinimas. Pernai buvo tai, kas mums pavyko. Tikimės, kad ateityje tai seksis ne blogiau, o dar geriau“.

„Kadangi biudžetas didėja, natūralu, auga ir tikslai. Ir patys žaidėjai atvyko tie, kurie nori pasiekti kažką daugiau. Normalu, kad Eurolygoje keliame tikslą patekti į ketvirtfinalį. Neskubame vien tik apie tai galvoti. Sezonas Eurolygoje prasideda po poros savaičių. Reikia sėkmingai startuoti. Akcentuojame, kad komandai reikia kuo greičiau užsitikrinti vietą „Top 16”. Vietiniame fronte tikslas būti tik pirmiems”, – pasakojo P.Motiejūnas.

Klubas taip pat užsibrėžė ambicingų tikslų populiarinant „Žalgirio“ vardą, gerinant bilietų prekybą ir technines galimybes „Žalgirio“ arenoje.

„Žalgirio“ planas

2015-2016 m. sezonas

  • Planuojamas 7,4 mln. eurų biudžetas.
  • Parama iš savivaldybės – 2 mln. eurų, lėšos iš rėmėjų ir reklamos paslaugų – 3 mln., pajamos iš Eurolygos televizijos teisių – 0,87 mln., pajamos iš bilietų pardavimų – 1,5 mln.
  • Žaidėjų ir trenerių atlyginimams skirta 3,7 mln. eurų, kitoms komandos išlaidoms – 1,2 mln., administracijos kaštams – 0,35 mln., skoloms grąžinti – 2,15 mln.

2014-2015 m. sezonas

  • „Žalgiris“ surinko 6,17 mln. eurų biudžetą.
  • Rėmėjų lėšos sudarė 2,15 mln., parama iš savivaldybės – 1,45 mln., pajamos iš bilietų pardavimo – 1,18 mln., pajamos iš Eurolygos televizijos teisių sudarė 0,58 mln., kitos pajamos – 0,81 mln.
  • Žaidėjų ir trenerių atlyginimams 2014-2015 m. „Žalgiris“ išleido 3,165 mln. eurų. 1,793 mln. buvo skirta skoloms padengti.
  • Kitos komandos išlaidos siekė 0,86 mln., administracijos kaštai – 0,35 mln.

„Žalgiriui“ 2015-2016 m. sezoną keliami tikslai

  • Eurolygos ketvirtfinalis
  • LKL čempionų titulas ir LKF taurė

Bilietų prekyba prieš 2015-2016 m. sezoną

  • Parduota 5700 abonementų
  • 40 įrengtų VIP kėdžių prie aikštės
  • Tikslas: padidinti pajamas iš bilietų pardavimo
  • Ypatingas dėmesys LKL lankomumo didinimui

„Žalgirio“ parduotuvė

  • Naujų parduotuvių atidarymas: Kauno oro uoste (spalis), Parduotuvė/biuras Kaune (lapkritis), parduotuvės atnaujinimas Kauno „Akropolyje“ lapkritis)
  • Atributikos asortimento plėtra: iki 2016-ųjų birželio planuojama pasiūlyti 160 „Žalgirio“ produktų (dabar yra 110)
  • Elektroninės parduotuvės stiprinimas: didesnis dėmesys prekybai su užsieniu, trumpesnis siuntų gavimo laikas, ŽalgirisShop.lt prekės ženklo stiprinimas 

Tikslai „Žalgirio“ arenai

  • „BREEAM-In-Use“ sertifikatas
  • 50 naujų ekranų
  • Įrengtos papildomos modernios apsaugos kameros
  • Tinklinio aikštelių įrengimas
  • LED juostos ant arenos projektas
  • Planuojama 120 renginių
  • Atnaujinama Žalgirioarena.lt svetainė 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis