Už „Tautos automobilį 2017“ balsuokite paspaudę čia arba apklausos formoje po šiuo tekstu.
KIA irgi sukūrė hibridą. Bet ne tokį aerodinamišką ir akį rėžiantį hečbeką, kaip kiti, o paprastą, populiarų krosoverį. Jis turi šiek tiek aukštesnę prošvaisą, nei įprasti kompaktinės klasės automobiliai, erdvų kėbulą, kad keleiviai, sėdintys gale, ne tik patogiai jaustųsi, bet ir jų manta tilptų bagažinėje, ir ekonomišką pavaros sistemą.
Jis turi tokią pačią pavaros sistemą kaip ir hibridinis „Hyundai Ioniq“, bendrai pasiekiančią 141 AG, o deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos – 4,4 l/100 km.
Modelis pasižymi ne tik ateities ratus sukančia sistema, bet ir tokia ateities sistema, kuri geba sukti vairą. Tai eismo juostos palaikymo sistema, kuri, prisirišusi prie dviejų linijų, sukioja vairą tolygiai tarp jų.
Automobilį pristato oficialus KIA importuotojas Lietuvoje UAB „KIA Auto“ (www.kia.lt).
Techniniai duomenys | |
Variklis | Hibridinis (1.6 GDI) |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 141 (103,6) / 5700 |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 265 / 1000~2400 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/h, sek. | 11,5 |
Maksimalus greitis, km/h | 162 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 4,4 / 4,5 / 4,4 |
Pigiausio modelio kaina, Eur | 22490 |
Pristatomo automobilio kaina, Eur | 28940 |
Lizingo mėnesio įmoka Šiaulių banke* | 239 |
*Detalų bendros kredito kainos metinės normos skaičiavimo pavyzdį rasite čia.
Taip pat skaitykite: „KIA Niro“: eilinis tarp krosoverių, išskirtinis tarp hibridų