Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Vilniuje atnaujintas pirmasis „Škoda“ autocentras

Vilniuje atnaujintas pirmasis, Geležinio Vilko g. esantis „Škoda“ autocentras. Prieš 17 metų pastatyto autocentro atnaujinimas pareikalavo beveik pusės milijono eurų investicijų. Atnaujinimo darbai užtruko 6 mėnesius.
Vilniuje atnaujintas pirmasis „Škoda“ centras
Vilniuje atnaujintas pirmasis „Škoda“ centras / ARX nuotr.

Nuo šiol Vilniuje „Škoda“ turės du aptarnavimo centrus – pernai atvertą autocentrą Dubliškių g. ir šiemet atnaujintą pirmąjį įmonės autocentrą Lietuvoje.

Abiejuose autocentruose siūlomas identiškas paslaugų spektras visapusiškam naujų ir naudotų automobilių pardavimui bei aptarnavimui. Vienintelis skirtumas – pernai atsidariusiame salone Dubliškių g. veikia ir kėbulų remonto cechas bei yra įrengta naudotų automobilių prekybos aikštelė.

„Pastatas ir naujų automobilių prekybos salė atnaujinti pagal naujausius „Škoda“ reikalavimus, taip pat salone įrengta klientų poilsio zona. Autoservise pakeista absoliučiai visa įranga visose darbo vietose (keltuvai, darbastaliai, įrankiai). Perdaryta vėdinimo autoservise ir oro kondicionavimo pardavimo salone sistema. Atnaujinta automobilių plovykla, sukurta ženkliai daugiau vietų klientų automobilių parkavimui. Taigi, nors autocentras Dubliškių g. ir yra visais požiūriais dvigubai ar net daugiau didesnis, tačiau abiejuose centruose teikiamos paslaugos visiškai vienodos, niekuo nesiskiria“, – teigia bendrovės ARX, importuojančios „Škoda“ automobilius į Lietuvą vadovas Česlavas Antonovičius.

Anot Č.Antonovičiaus, sprendimas atnaujinti senąjį įmonės autocentrą susijęs su klientais, kurie per 17 metų priprato prie pirmojo autocentro vietos ar kuriems ši vieta yra tiesiog patogesnė. Taip pat abiejuose centruose klientai gali susipažinti su visais „Škoda” modeliais, juos išbandyti, įsigyti bei aptarnauti.

„Klientams norime pasakyti, kad viską darome jų patogumui. Nuo šiol jie gali rinktis tą „Škoda“ centrą, į kurį jiems patogiau atvykti. Klientų patogumui paliktas ir bendras telefono numeris, kuriuo jie gali skambinti, o po to pasirinkti arčiau esantį arba patogesnį saloną. Nei juose siūlomos paslaugos, nei aptarnavimo standartai – nesiskiria“, – sprendimą atnaujinti senąjį autocentrą komentuoja Č.Antonovičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos