„Nemuno žiedas“ ruošiasi atgimimui, tam jam reikės 5 milijonų

Trečiadienį Kauno rajone esančioje „Nemuno žiedo“ trasoje pasirašyta VšĮ „Nacionalinis žiedas“ steigimo sutartis.
„Nemuno žiedą“ valdys nauja įstaiga
„Nemuno žiedą“ valdys nauja įstaiga / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Iki šiol veikusiai viešajai įstaigai „Nemuno žiedas“ paskelbtas bankrotas. Įstaiga bus likviduojama jau liepos viduryje, todėl norint toliau vykdyti veiklą vienintelėje Lietuvoje lenktynių trasoje būtina nauja viešoji įstaiga.

Kūno kultūros ir sporto departamento, Kauno miesto bei Kauno rajono savivaldybių vadovai pasirašė VšĮ „Nacionalinis žiedas“ steigimo sutartį. VšĮ „Nacionalinis žiedas“ panaudos teise valdys žemės sklypą Kačerginėje. Pagrindinis naujos įstaigos tikslas bus suburti KKSD, Kauno miesto bei rajono savivaldybes bendram tikslui – prisidėti prie Kačerginės „Nemuno žiedo“ žiedinių lenktynių trasos modernizavimo bei komplekso infrastruktūros sukūrimo.

Žiedinių lenktynių trasa, pastatyta 1961 metais.

Parašus ant sutarties padėjo KKSD direktorius Edis Urbonavičius, Kauno rajono meras Valerijus Makūnas ir Kauno vicemeras Povilas Mačiulis.

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Edis Urbanavičius
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Edis Urbanavičius

Pasak E.Urbonavičiaus, klausimas dėl žiedinių lenktynių trasos likimo buvo sprendžiamas gana ilgai.

„Partneriai abi savivaldybės, todėl bus daugiau galimybių investuoti. Valstybei nėra prioritetas toks objektas, todėl kartu su savivaldybėmis bus lengviau sudaryti palankias sąlygas investuotojams“, – sakė Kūno kultūros ir sporto departamento vadovas.

Jau rugpjūčio mėnesį bus teikiama paraiška Europos Sąjungos struktūriniams fondams, todėl naujos įstaigos steigimo sutarties pasirašymas buvo rengiamas kaip galima greičiau. Tiesa, liko dar vienas formalumas – naująją įstaigą reikia įregistruoti registrų centre.

„Nemuno žiedo“ direktoriaus Arūnas Samochinas sakė, kad trasoje veikla bus vykdoma trijose srityse – socialinėje, sporto ir turizmo. Bus rengiamos ne tik lenktynės, bet organizuojamos saugaus vairavimo pamokos, vietą čia ras ir bėgimo bei dviračių entuziastai.

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Arūnas Samochinas
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Arūnas Samochinas

„Gal ir atsilikome nuo latvių, kurie savo trasą atnaujino pirmi, bet kadangi mes būsime paskutiniai tarp Baltijos valstybių, kurie remontuosime, galėsime mokytis iš kitų klaidų. Lietuvos trasa išskirtinė dėl savo reljefo. Investicijos dėl to bus didesnės, bet dėl kalnuoto reljefo turėsime pranašumą“, – sakė A.Samochinas.

Šiuo metu jau yra atlikta galimybių studija. Trasoje yra itin pavojinga 1 kilometro atkarpa, kuriai būtinas remontas. Atliktas ir techninis projektas. Suremontuoti pavojingiausią atkarpą nuo lenktynininkų tarpe vadinamo „šakių posūkio“ iki starto-finišo tiesiosios reikia 1,5 milijonų eurų.

Kompleksiniam trasos remontui – 5 milijonų. Už šiuos pinigus būtų pakeista ne tik danga, bet ir įrengti saugumo reikalavimus atitinkantys atitvarai, sutvarkyta infrastruktūra.

Šiuos pinigus tikimasi gauti pasitelkiant Kauno ir rajono savivaldybes, vyriausybę, Europos sąjungos lėšas bei privačius investuotojus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis