Techninės problemos lietuviams Ladogoje netrukdo

Kad ir su smulkiomis avarijomis, techniniais gedimais, lietuvių „GoLT“ komandos motociklininkai sėkmingai įveikinėja greičio ruožus „Ladoga Trophy 2016“ bekelės lenktynių maratone. Tik naktimis lieka mažiau laiko.
„Ladoga Trophy“ varžybos
„Ladoga Trophy“ varžybos / Edgaro Buiko nuotr.
Temos: 1 Ladoga Trophy

Pirmadienį motociklininkai Ladogoje įveikė net du greičio ruožus, tarp kurių – 200 km pervažiavimas duobėtais Rusijos keliais.

Pirmasis greičio ruožas – 30 km ilgio, besidriekęs slidžiomis balomis ir vėliau perėjęs į greitus, ralio tipo žvyrkelius, buvo skausmingas Pauliui Kairavičiui. Šis krito nuo motociklo ir susižalojo ranką. Kartu su ekipažo kompanionu Simonu Ramanausku jau nebe sportiniu tempu pasiekė finišą, prarado daug laiko. Trauma nedidelė – ranka sumušta. Taigi ekipažas nė nedvejodamas lėkė į antrąjį greičio ruožą.

Šis – už 200 km. „Ladoga Trophy“ lenktynių maratonas, prasidėjęs Sankt Peterburge ir tris dienas vykęs pietinėje Ladogos ežero dalyje pirmadienį persikėlė į šiaurinę. Čia dar tą pačią dieną – antrasis greičio ruožas motociklininkams. 35 km ilgio. Prasidėjęs smėlėtais keliukais, vėliau driekęsis pelkėmis ir užsibaigęs važiavimu akmenimis.

Edgaro Buiko nuotr./„Ladoga Trophy“ varžybos
Edgaro Buiko nuotr./„Ladoga Trophy“ varžybos

Jau minėti Paulius Kairavičius ir Simonas Ramanauskas džiaugėsi startavę pirmi ir pirmi pasiekę finišą. Sakė, kad tai jų tipo greičio ruožas, kuriame jie drąsiai galėjo lėkti savo tempu.

Kad lengviau pravažiuočiau pelkes, išleidau šiek tiek oro iš padangų. Bet šis sprendimas pakišo koją tik užvažiavus ant akmenų

Ne toks sėkmingas jis buvo kol kas geriausią rezultatą rodančiam Aido Bubino ir Ado Berniaus ekipažui, kuris po dviejų dienų bendroje įskaitoje užėmė antrą vietą.

„Kad lengviau pravažiuočiau pelkes, išleidau šiek tiek oro iš padangų. Bet šis sprendimas pakišo koją tik užvažiavus ant akmenų. Didelis smūgis į pustuštę padangą, ir ji prakiuro. Pusę greičio ruožo važiavau plaukiojančiu motociklu. Praradome nemažai laiko“, – istoriją pasakojo Aidas Bubinas. Padangą jis susitvarkė per vakarą.

Gerokai daugiau darbo turėjo kaip ant sparnų skridęs Mindaugo Aškelėno ir Mindaugo Gulbinsko ekipažas. Abiems motociklininkams subyrėjo ratų guoliai.

Andriaus Lauciaus nuotr./„Ladoga Trophy“ varžybos
Andriaus Lauciaus nuotr./„Ladoga Trophy“ varžybos

„Šiandien buvo puiki diena važiavimo prasme. Lėkėm su vėjeliu, be didesnių klaidų. Išpirkinėjom vakar gautą baudos valandą. Ir po varžybų, prieš plaunant motociklą prie manęs priėjo vienas suomis. Paklausė, gal turiu atsarginį rato guolį. Turėjau. Bet prieš duodamas jį jam nusprendžiau pasižiūrėti ir į savo ratus. O šie – kliba. Guoliai subyrėję. Keisčiausia, kad jie subyrėjo ir pas mano kolegą“ – kone vidurnaktį tvarkydamas motociklą kalbėjo Mindaugas Aškelėnas.

Tuo tarpu automobiliais važiuojantys lenktynininkai Ladogos maratone naktį neturėjo nei laiko automobiliams pasiremontuoti, nei pamiegoti. Pirmadienį jiems viena sunkiausių maratono ištvermės dienų.

Startavę pirmadienį 11 val. ryto automobilių ekipažai turėjo įveikti net 127 km greičio ruožą sudėtingomis pelkėmis Ladogos ežero pietryčiuose, pervežti techniką 200 km į šiaurę ir ten įveikti dar vieną 50 km greičio ruožą. Be jokios pertraukos. Per 24 valandas. Iki antradienio 11 ryto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis