„Audi“ klubas apdovanojo sunkiai besiverčiančią šeimą

Lietuvos „Audi“ markės gerbėjų klubas 2016 metus užbaigė jau tradiciniu tapusiu renginiu „Kalėdų stebuklas pagal „Audi“ klubą“ – artėjant šventiniam Kalėdų metui dar viena šeima buvo pradžiuginta juos su dovanomis aplankiusio gausaus automobilininkų būrio.
„Audi“ klubas apdovanojo sunkiai besiverčiančią šeimą
„Audi“ klubas apdovanojo sunkiai besiverčiančią šeimą / „Audi“ klubo nuotr.
Temos: 2 „Audi A6“ Audi

Šiais metais jau ketvirtą kartą organizuota paramos akcija, kurios tikslas – padėti sunkiai besiverčiančioms Lietuvos šeimoms. Jau tradicine tapusi akcija sulaukė palaikymo ne tik iš gausios, daugiau nei 20 000 dalyvių vienijančios automobilininkų bendruomenės, tačiau ir iš privačių įmonių.

Ankstesniais metais vykusių renginių metu buvo paremtos šeimos iš įvairių Lietuvos kampelių: Utenos, Molėtų ir Kauno rajonų, todėl šiemet nuspręsta pradžiuginti Vilniuje kukliai gyvenančią vienišą mamą, auginančią 2 metų mergaitę ir 9 metų berniuką. Šeimos norai buvo itin nedideli – jie paprašė baldų, skirtų susidėti rūbams. Tačiau, įvertinus surinktas lėšas, buvo nupirkti ne tik reikalingi baldai, bet ir žaislai, drabužėliai, maistas šventiniam stalui, taip pat padovanotas nešiojamas kompiuteris. Dovanas įteikė Kalėdų senelis ir taip šeimai sukūrė tikrą Kalėdinį stebuklą.

Ne pirmus metus tokias akcijas rengiančio „Audi“ klubo atstovai įsitikinę, kad geriau paremti skurstančias šeimas be tarpininkų, nei skambinti trumpaisiais numeriais, kadangi dalis paaukotų lėšų išleidžiama labdaros administravimui. Pasirinkti šeimą padeda vietos socialiniai darbuotojai, kurie geriausiai žino jų rajone gyvenančių socialiai remtinų šeimų bėdas, gali rekomenduoti, kurios šeimos neturi žalingų įpročių, rūpinasi vaikais ir jiems pirmiausiai reikia paramos.​

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis