„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Džinsų gamintojai – vieninteliai Lietuvos atstovai motociklų parodoje EICMA

Šią savaitę jau 73-ą kartą Milane, Italijoje, vyksta motociklų paroda EICMA. Šiais metais čia galima išvysti beveik 1500 gamintojų iš viso pasaulio, o tarp jų ir atstovas iš Lietuvos – tai „PANDO Moto“ motociklininkų džinsų linija.
„Pando Wear“
„Pando Wear“
Temos: 1 Motociklas

Apie gimusią idėją ir siūlomus produktus motociklininkams kalbamės su „PANDO Wear“ įkūrėju ir vadovu Mariumi Bieliausku.

– Kaip apibūdintumėte „PANDO Moto“, kokia šios linijos koncepcija?

– Norime suteikti „raideriams“ galimybę turėti savo garderobe itin stilingus moto džinsus, kurie būtų funkcionalūs ir tuo pačiu saugūs. Būtent suderinti visas šias savybes viename yra pakankamai ilgas procesas. Mums užėmė visus metus, kol pasirodė pirmasis mūsų modelis „Karl“. Nenorime siūti kelnių, kurios būtų tinkamos tik profesionaliems sportininkams (ką daro didžioji dalis konkurentų). Mes orientuojamės į madą ir patogumą: kad džinsus būtų galima nešioti nuolatos – eilinę dieną ar einant į darbą. Dėl šios priežasties kelių apsaugos įsideda iš išorės (priešingai negu kitose moto kelnėse), atsegus užtrauktuku arba lipnia juosta tarsi tokią „kišenę“. Marškiniuose siūlome alkūnių ir pečių apsaugas.

– Kas yra jūsų komanda? Patys vairuojate motociklus?

– Šiuo metu mes esame trise. Bet prie pačio projekto dirba daugiau nei 15 žmonių: konstruktoriai, siuvėjai, dizaineriai, grafikai. Aš vairavau motociklą anksčiau, kolega Šarūnas turi dabar.  Svarstau ir vėl įsigyti – galbūt „Cafe Racer“ tipo motociklą.

Idėja gimė 2011 m., tačiau nemaniau, kad iš to galės išaugti tvarus verslas. Pradžioje tai buvo hobis, o mada visada buvo man silpnybė

– Jūsų svetainėje informaciją pateikiate tik itališkai ir angliškai ir teigiate, kad produkcija yra pagaminta Europoje („Made in Europe“). Kodėl?

– Svetainę sukūrėme tik prieš kelis mėnesius ir tik dėl parodos EICMA Italijoje. Pagrindinį dėmesį skiriame būtent „Cafe Racer“ kultūrai, nes ji labai sparčiai auga, ypač Italijoje. Planuose turime visos e. erdvės plėtrą, kur bus galimybė pasirinkti ir lietuvių kalbą.

Šiais metais pradėjome plačiau bendradarbiauti su dizaineriais iš Londono, kurie prisidėjo prie visų modelių. O pati gamyba pas mus išsibarsčiusi po Lietuvą, Lenkiją ir Turkiją, todėl ir pavadinimas „pagaminta Europoje“ įgauna tiesioginę prasmę. 

– Nuo ko pradėjote?

– Idėja gimė 2011 m., tačiau nemaniau, kad iš to galės išaugti tvarus verslas. Pradžioje tai buvo hobis, o mada visada buvo man silpnybė. Lūžio taškas įvyko tada, kai pradėjome gaminti didesnius kiekius ir patekome į „Aprangos galerija“ tinklą. Dabar per metus augame kartais ir plečiamės į tarptautines rinkas. Manau, kad praeitais metais, išleidus moto kelnių liniją, mus lydės sėkmė ir išaugsime dar labiau bei galesime pasiūlyti kur kas platesnį modelių asortimentą.

O renkamės džinsą, nes iš jo galime labai daug ką išgauti. Esame vieninteliai Baltijos šalyse, kurie dirba su visais galimais džinso tekstūriniais efektais

Pirmosios kelnės „Karl“ buvo išleistos prieš metus laiko. Tai buvo rinkos testas, o šiandien turime ir daugiau modelių.

„Capo“ itališkai reiškia „bosas“, o marškiniai artimi „Boss 105“ linijai, tad gali būti bendras junginys. „Karl“ – nes labai stilingos. Labai tiktų Karlui Lagerfieldui

– Kodėl tokie linijų vardai?

Kadangi važiuojame į EICMA, orientavomės į tą rinką. „Capo“ itališkai reiškia „bosas“, o marškiniai artimi „Boss 105“ linijai, tad gali būti bendras junginys.
„Karl“ – nes labai stilingos. Labai tiktų Karlui Lagerfieldui. Mūsų svetainėje pateikiami 3 esminiai logotipai ir būtent „Stilių“ įkūnija Lagerfieldo grafinis portretas.

„Rosie“ – tai per II pasaulinį karą plačiai paplitęs darbo moters personažas, tapęs to meto ikona. Tai – tvirtos, kietos moters idėja, o moterys, kurios myli motociklus, yra kietos ir kur kas drąsesnės už vyrus.

– Kodėl nededate klubų apsaugų?

– Ilgai svarstėme apie šią galimybę. Net pirminiuose prototipuose teko jas panaudoti, tačiau atsisakėme. Priežastis paprasta – jos iškraipo kojų siluetą ir pačios kelnės praranda žavesį. O tai prieštarauja mūsų filosofijai – „stilius – svarbiausia“ (kelnės būtų tinkamos ne tik važinėti, bet ir kasdieniam nešiojimui). Be to, kūrimo procese atlikome apklausą. Daugelis atsakė, kad klubų apsaugų nereikia.

– Jūsų linija garsi džinsų apdirbimu: skalbiate akmenimis, kepate krosnyje, deginate lazeriu, skalbiate ozonu, padengiate vašku. Ar tai taikote ir motociklininkams skirtiems džinsams?

– Ne. Visi moto džinsai yra „raw“, išskyrus juodus „Karl“ džinsus, kuriems darėme daug ką – trynėme, skalbėme. Nors ateityje džinsą apdirbsime ant visų modelių ir leisime klientui rinktis. Mes žaidžiame su džinso spalva, bet ne su pačia audinio tekstūra ar jo storiu.

– Kaip sekasi pardavimai?

– Pamenu, pirmąją džinsų partiją (apie 50 vnt.) pardavėme per nepilną savaitę. Tai parodė, kad rinkoje yra poreikis. Tad sukūrėme ir atskirą „PANDO Moto“ liniją. Dabar pardavimai auga pakankamai sparčiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų