„Harley-Davidson“ gerbėjams siūlo darbą: būti profesionaliu keliautoju

„Harley-Davidson“ motociklininkus kviečia dalyvauti kasmetiniame „Discover more“ konkurse, kurio prizas – kelionė. Dviems laimėtojams porai savaičių bus skiriami du motociklai ir 5 tūkst. eurų kelionės biudžetas.
Luiso Castillos kelionė
Luiso Castillos kelionė

Praėjusių metų nugalėtojas Luisas Castilla įkvėpė daugelį motociklininkų išvykti į kelionę ir patirti važiavimo „Harley-Davidson“ motociklu magiją. Šiais metais dalyviams suteikiame dar daugiau laisvės ir galimybę išpildyti svajonę. Projekto „Discover More 2016“ laimėtojai galės pasirinkti šalį, maršrutą ir patys susikurti kelionės sąlygas. Ar gi tai ne svajonių kelionė?“ – retoriškai klausia „Harley-Davidson“ EMEA rinkodaros vadovas Mike‘as Johnstone‘as.

2015 metų „Discover More“ keliautojas Luisas Castilla buvo išrinktas daugiau nei iš 10 000 motociklininkų iš 27 šalių. Jis leidosi į dviejų mėnesių kelionę „Harley-Davidson“ motociklu. L.Castilla važiavo įspūdingais Europos keliais, gėrėjosi užburiančiais gamtovaizdžiais, pažino įvairias kultūras.

„Kiekvieną dieną vykti į naujas vietas buvo beveik tas pats, kaip gimti kiekvieną dieną iš naujo. Su niekuo nepalyginimas jausmas matyti saulėtekį: toks grožis užburia. Supranti, kad viskas, ką turi daryti, yra tiesiog važiuoti“, – pasakoja L.Castilla specialiai kelionei sukurtame filme.

Viena iš 2015 metų projekto „Discover More“ sąlygų buvo mokėti ir norėti pasakoti kelionės įspūdžius, dalintis jais su sekėjais. Laimėtojas puikiai atitiko šią sąlygą.

VIDEO: Luiso Castillos kelionė su „Harley-Davidson“

Norintieji laimėti 2016 metų „Discover More“ kelionę turi registruotis šiame puslapyje bandomajam važiavimui vienu iš šešių kelioninių motociklų („Superlow 1200T“, „Heritage Softail Classic“, „Road King Classic“, „Street Glide Special“, „Road Glide Special“ ar „Ultra Limited“). Dalyvių registracija tęsis iki balandžio 30 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis