1911 m. pagaminto ir „Turino Žvėrimi“ praminto automobilio krūtinėje „plaka“ tikra ugnimi ir dūmais spjaudanti benzininė pabaisa, turinti 4 cilindrus. Nors darbinis tūris sunkiai suvokiamas, o po balandžio 1 d. – ir neįtikimas, vis dėlto jis nėra pokštas. Pasižymėjo jis 1911-iesiems neregėta galia – net 290 AG, o įsibėgėdavo šis monstras beveik iki 225 km/val.
Net „Fiat Mephistofeles“ su SB4 važiuokle, 1924 m. pasiekęs pasaulio automobilių greičio rekordą, turėjo viso labo 21,7 litro darbinio tūrio variklį.
„Fiat S76“ buvo visiškai restauruotas ir paruoštas šių metų birželį vyksiančiam Gudvudo greičio festivaliui. Tačiau pasižiūrėti ir pasiklausyti „Turino Žvėries“ jau galima ir dabar – žemiau esančiame vaizdo įraše.