Ministro teigimu, nėra abejonių, kad įprastais degalais varomi automobiliai yra patogūs – apsilankymai degalinėse gana reti ir trumpi. Visgi technologijos sparčiai juda į priekį, ir šiais laikais vis dažniau dairomės į ateities kelių transportą – elektromobilius.
Susisiekimo ministerija viena pirmųjų šalyje įsigijo tarnybinį elektromobilį ir jau įvertino šio pasirinkimo privalumus – gerokai mažesnes eksploatacijos sąnaudas ir nulinę oro taršą. Automobiliu su dyzeliniu varikliu nuvažiuoti 100 km ministerijai kainuoja maždaug 11 eurų, elektromobiliu – vos apie 2 eurus, t. y. išlaidos daugiau nei 4,5 karto mažesnės.
Ministerija rengia Elektromobilių įkrovos infrastruktūros plėtros koncepciją, kurioje bus numatyta galimybė plėsti įkrovos stotelių tinklą panaudojant ir ES paramą. Planuojama iki 2020 m. sukurti ir išplėtoti elektromobilių įkrovos infrastruktūrą didžiuosiuose Lietuvos miestuose ir kurortuose, taip pat pagrindiniame šalies kelių tinkle – tarptautinėse automagistralėse.
Iki 2017 m. tarptautinėse magistralėse numatoma įrengti ne mažiau kaip 19 viešųjų didelės galios elektromobilių įkrovos prieigų, o iki 2022 m. – 28.
Automobilio tėvyne laikoma Vokietija. Pirmąjį pasaulyje automobilį 1886 m. Berlyne užpatentavo vokiečių inžinierius Karlas Benzas. Ši transporto priemonė buvo panaši į karietą, turėjo 3 ratus. Galiniai automobilio ratai buvo pasiskolinti iš arklių tempiamų vežimų, gale sumontuotas 0,95 l darbinio tūrio vidaus degimo variklis, generavęs 0,6 AG ir leidęs „Patent-Motorwagen“ vardu pavadintai transporto priemonei įsibėgėti vos iki 16 km/val.
Lietuvoje pirmasis automobilis užregistruotas prieš 120 metų – 1896-aisiais. Daugiau jų imta importuoti nuo 1920 metų.
Sparčiausiai automobilio išvaizda kito praėjusio amžiaus pabaigoje. Šiose kelių transporto priemonėse atsirado reguliuojamo įtempimo saugos diržai, oro pagalvės, magnetofonai, kompiuteriai benzino įpurškimui į automobilio variklį valdyti, galimybė naudotis palydoviniu ryšiu.