Geras turinys neatostogauja. Prenumerata vos nuo 0,50 Eur/mėn!
Išbandyti

Vilniaus vakariniu aplinkkeliu jau galima važiuoti, bet tik Artūrui Zuokui

Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas jau išmėgino paskutiniąją vakarinio aplinkkelio atkarpą ir nufilmuotais vaizdais pasidalino socialiniame tinkle „Facebook“. A.Zuokas tvirtina, kad darbai jau beveik baigti. Tačiau toks pasivažinėjimas suerzino Vilniaus miesto savivaldybę – jos teigimu, važinėti statybų aikštelėje niekas neturi teisės, tad buvęs meras savo veiksmais rodo itin prastą pavyzdį.
Artūras Zuokas
Artūras Zuokas pradedant vakarinio aplinkkelio III etapo statybas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

A.Zuokas išbandė Vilniaus vakarinį aplinkkelį. Važiuodamas savo BMW jis su sekėjais „Facebook“ dalijasi įspūdžiais: „Štai kaip atrodo paskutinė vakarinio aplinkkelio dalis, kuri greitai pradžiugins Vilniaus miesto gyventojus ir, be abejonės, svečius. Paskutiniai medžiai sodinami. (…) Ir štai mes esam autostradoje Vilnius-Panevėžys-Ryga. (…) Aišku, viena problema yra, reikėjo padaryti dar vieną požeminį viaduką, kuris panaikintų šviesoforą. Deja, nepavyko įtikinti dabartinės Vilniaus miesto savivaldybės valdžios pridėti šį viaduką, todėl čia tam tikrą laiką, kol bus jis įrengtas, bus kamščiai norint įvažiuoti į Ukmergės gatvę.“

Artūras Zuokas važinėjosi vakariniu aplinkkeliu

Pasivažinėjo nelegaliai?

Vakarinio aplinkkelio statybų pabaigos laukia daugybė vilniečių, kurie kasdien priversti stumdytis spūstyse. Pabaigus trečiąją aplinkkelio atkarpą bus galima netrukdomai nuo Ukmergės plento nuvažiuoti iki pat Oslo gatvės prie Gariūnų tilto per Nerį.

Vilniečiai jau dabar mielai važiuotų šia gatve, tačiau kol kas ji uždaryta. Turėtų būti uždaryta ir A.Zuokui, bent jau taip teigia Vilniaus miesto savivaldybės atstovai, užtikrinantys, kad aplinkkelis dar nėra baigtas, tad čia – statybų aikštelė ir joje važinėtis žmonėms iš pašalies griežtai draudžiama.

„Aplinkkelis nėra baigtas. Jeigu buvęs meras važinėjo, tai rodo labai blogą pavyzdį ir tai yra visiškai netoleruotina, nes objektas nėra užbaigtas. Tai yra statybų aikštelė. O jeigu žmogus savavališkai nutarė pasivažinėti, tai jo asmeninis reikalas“, – 15min teigė Vilniaus savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktorius Virginijus Pauža.

Departamento vadovo teigimu, leidimo tokiam pasivažinėjimui niekas išduoti negalėjo, nes esą tokie leidimai iš viso neegzistuoja – statybos objektuose visi norintys važinėtis negali. „Tai buvo savavalinis sprendimas“, – įsitikinęs V.Pauža.

Su pačiu A.Zuoku susisiekti nepavyko.

Pabaiga – Kalėdoms

Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos eina į pabaigą. Tikimasi, kad metų pabaigoje darbai bus baigti ir aplinkkeliu jau galės važiuoti automobiliai. Anot V.Paužos, iš didžiųjų darbų liko pabaigti Pavilnionių gatvės viaduką.

Viaduką statanti bendrovė „Kauno tiltai“ dar vasaros pradžioje žadėjo, kad iki Kalėdų aplinkkelio trečioji atkarpa bus baigta. „Darbų pabaigos laukia visi Vilniaus gyventojai bei tranzitu per šalies sostinę vykstantieji, nes visiškai užbaigus svarbų projektą lengviau atsikvėps kasdien laiką gaištantieji eismo spūstyse. Dar šiais metais paleidus eismą aplinkkeliu, pagerės ne tik susisiekimas su miegamaisiais Vilniaus rajonais, bet ir tranzitinio eismo sąlygos. Dėl to sostinėje mažės ir oro tarša“, – birželį sakė Aldas Rusevičius, AB „Kauno tiltai“ generalinis direktorius.

Paskutiniame Vilniaus Vakarinio aplinkkelio statybos etape tiesiama gatvės atkarpa nuo Ozo iki Ukmergės gatvės. Iš viso nutiesta 5,4 km ilgio greito eismo kelio, pastatyti 6 viadukai bei pėsčiųjų tiltas.

„Kauno tiltai“ yra pateikę tokią statistiką, kiek ir ko prireiks nutiesti paskutiniąją aplinkkelio atkarpą:

gatvės įrengimui bus panaudota 178 tūkst. kv. m asfaltbetonio dangos;

bus įrengta 1260 gatvių, viadukų ir pėsčiųjų tilto apšvietimui skirtų šviestuvų;

gatvėje atsiras 587 kelio ženklai;

lietaus nuotekų tinklui įrengti bus paklota beveik 15 km vamzdžių;

aplinkkelio trasoje bus įrengta beveik 14 km metalinių atitvarų;

rekonstruojant elektros liniją bus nutiesta beveik 20 km aukštos įtampos požeminių kabelių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pastatus įdomiais daro ne tik fasadai: kodėl svarbu, kad jie galėtų pasakoti istorijas?
Reklama
Gal pats metas dalyvauti „Saulėlydžio“ sagos maratone? Visos dalys jau „Telia Play“ platformoje
Reklama
Parama gamtai gali būti ir tvaresnė, ir stilinga: „Lidl“ ir Lietuvos jūrų muziejus pristato unikalią suvenyrų kolekciją
Reklama
Išmanūs transporto infrastruktūros sprendimai – naujasis pažangos etapas pasitelkiant 5G
Užsisakykite
15min naujienlaiškius