Pirmasis eksperimentas buvo atliktas rugpjūčio 31-ą dieną, kuomet iš Ukmergės g. dar buvo galima pasukti į kairę, į Geležinio Vilko g. Laidos vedėjai pastebėjo, jog tokia privilegija naudojasi ne tik Ukmergės gatve nuo kalno nusileidžiantys vairuotojai, bet ir iš Saltoniškių gatvės į ją įsukantys eismo dalyviai.
Problema ta, kad iš Saltoniškių gatvės įsukus į Ukmergės g. ir norint pasukti į kairę už keliolikos metrų esančioje sankryžoje, reikia kirsti keturias ištisines linijas ir sustoti už „Stop“ linijos, o neretai – ir ant pėsčiųjų perėjos. Kelių eismo taisyklės tą draudžia, tačiau per valandą buvo užfiksuota kelios dešimtys tokią taisyklę ignoruojančių vairuotojų.
Tai darantys vairuotojai, kaip užfiksavo „Ne vienas kelyje“ operatoriai, ne kartą sustabdė visą eismo srautą. Bandydami trumpoje atkarpoje persirikiuoti net per penkias eismo juostas, jie neretai sustodavo skersai visam judančiam eismui.
Tačiau rugsėjį tai buvo pakeista: kairysis posūkis į Geležinio Vilko gatvę uždraustas, o Ukmergės g. tiesiai judėti galima net penkiomis eismo juostomis. Tiesa, viena iš jų skirta viešajam transportui.
Ar eismas gatvėje pasikeitė po Vilniaus miesto savivaldybės inicijuotos pertvarkos? Pasak TV laidos vedėjo Dainiaus Leonavičiaus, dalis vairuotojų savo įpročių nepakeitė ir toliau renkasi kairįjį posūkį į Geležinio Vilko gatvę. Nepastebėdami akivaizdžių kelio ženklų arba tyčia juos ignoruodami, jie nereaguoja net į aplinkinių vairuotojų naudojamus garso signalus.
Paklausinėjus stovinčių ir posūkio signalus rodančių vairuotojų, kodėl jie ruošiasi sukti į kairę toje vietoje, kur tą daryti draudžiama, didžioji dalis jų teisinosi nepastebėję tą daryti draudžiančių kelio ženklų – neva jau kelias savaites prieš sankryžą švytintys šeši kelio ženklai nepastebimi.