Atsinaujinęs „Fit Food“: nuo šiol sveika mityba įmanoma kiekvienam

Šiandien visame pasaulyje sparčiai sklinda sveikos mitybos idėjos. Gal dėl to, kad su kiekviena diena vis daugiau mokslinių tyrimų įrodo, jog žmonių sveikatos problemos yra glaudžiai susijusios su mityba. Džiugu, kad vis garsiau apie tai kalbama. Farmakologas ir mitybos specialistas, mokslininkas Paulas Claytonas yra ne vienintelis skambinantis varpais ir skelbiantis, jog XXI amžiaus neatsakingi mitybos įpročiai tampa rimta grėsme mūsų sveikatai. Žmonės, atkreipdami dėmesį į panašias antraštes, sąmoningai ieško galimybių pasirinkti, jei ne visiškai sveiką, tai bent jau sveikesnį gyvenimo būdą, maisto produktus bei jų kiekį.
„3 savaičių pavasario iššūkis“
„3 savaičių pavasario iššūkis“ / Projekto partnerio nuotr.

Akivaizdu, jog šiais laikais žmonės labai užimti. Visi skuba, bėga, lekia, nuolat jaučia spaudimą ir patiria daug streso, nelieka laiko įsiklausyti į save, į savo organizmą. Šiuolaikinis gyvenimo tempas įtraukia kiekvieną ir tarsi sūkurys pagavęs jau nebepaleidžia. Paprastai mes net neatrandame laiko sąmoningam savęs pajautimui, o pritrūkus energijos griebiamės lengviausio, bet tikrai ne teisingiausio sprendimo: geriame kavą, energetinius gėrimus, vartojame greitai paruošiamą maistą. Galbūt mes save tą akimirką ir „apgauname“, tačiau organizmo – tikrai ne.

Paulo Claytono išvada šiuo klausimu yra rūsti: valgydami pramoniniu būdu perdirbtą maistą, patys to nejusdami, save iš lėto žudome. Žmogaus suvartojamas maistas veikia ne tik fizinę savijautą, bet ir psichinę – emocijas, nuotaikas, taip pat bendrus energijos išteklius įtakojančius žmogaus sąmoningumo augimą. O visa tai yra tiesiogiai susiję su mūsų sėkme, šeimos gerove ir karjera.

Ne tik teoriškai tikėdami šiomis idėjomis, bet ir praktiškai vadovaujantis jomis kasdieniniame savo gyvenime, Vilma ir Vaidas Deksniai ryžtasi tuo dalintis su kitais. Vaidas aktyviai dalyvauja sveikos gyvensenos ir natūralios medicinos rūmų veikloje. Vilma – profesionali dizainerė, tačiau daugeliui gerai žinoma kaip jogos mokytoja bei kūrybiška entuziastė sveiko maisto gamyboje.

Tapę naujais „Fit Food“ savininkais, jie entuziastingai nusiteikę realizuoti savo idėjas. Atnaujindami patrauklų sulčių–kokteilių ir sveiko maisto barą, jau gerai žinomą visame Vilniuje, orientuojasi į visos šeimos narių gerovę.

– Esate naujieji „Fit Food“ savininkai. Kas paskatino susieti gyvenimą su „Fit Food“?

– Jau 15 metų mes su visa šeima esame sveikos gyvensenos propaguotojai. Prieš 8 metus kartu su bendraminčiais įkūrėme ekologiškų ir natūralių produktų tinklą „Sveiki produktai“, šiandien visiems gerai žinomą kaip „Livinn“ prekės ženklą.

Mums ne vis tiek, kuo mes maitinamės, kuo maitinasi mūsų vaikai. Ne vis tiek, kuo maitinasi ir mūsų artimieji, draugai bei jų vaikai. Toks pats mūsų požiūris ir į klientus.

Mes išgryniname „Fit Food“ prekės ženklą siekdami, jog kokybiškas ir sveikas maistas bei gėrimai būtų tai, kas yra įmanoma visiems, nepriklausomai nuo užimtumo, pažiūrų, amžiaus ir lyties. Norime, kad jis būtų lengvai prieinamas leidžiant laisvalaikį, sportuojant, dirbant.

Todėl „Fit Food“ siūlomą produkciją galima įsigyti ne tik veikiančiuose baruose, bet ir užsisakant į namus ar biurą. Tikime, jog tai ypatingai turėtų palengvinti kasdienybę tiems, kurie nori sveikai gyventi, tačiau neturi tam pakankamai laiko, nežino, nuo ko pradėti ar trūksta motyvacijos.

– Papasakokite plačiau apie „Fit Food“.

– „Fit Food“ – sveikų bei skanių užkandžių, natūralių, šalto lėtaeigio spaudimo sulčių–kokteilių, desertų baras visai šeimai. Mūsų siūlomi gėrimai ir maistas yra išskirtinai natūralūs: be dirbtinių konservantų, dažiklių, rafinuotų cukrų ir aliejų ar kitų sintetinių priedų, nenaudojami genetiškai modifikuoti produktai. Tik negalvokite, kad esame pamišę, – juokauja Vilma ir Vaidas. – Tikrai ne. Mes tiesiog turime sveiką požiūrį į sveiką maistą. Mes nuolat apie tai kalbame, dalijamės, bet nieko nebrukame per prievartą. Esame tolerantiški ir atviri. Kruopščiai renkamės tiekėjus. Stengiamės, kiek įmanoma, daugiau naudoti lietuviškas žaliavas.

Tirštieji kokteiliai gali būti puiki alternatyva net kietajam maistui, nes gėrimai gausūs skaidulomis, kurių taip trūksta mūsų mityboje.

Sultims taip pat pasirinkome išskirtinę spaudimo technologiją – šaltą lėtaeigį spaudimą, kuris leidžia išsaugoti maksimalų maistinių medžiagų kiekį. Visas maistas ir sultys yra rankų darbo. Be to, „Fit Food“ pagalvojo ir apie laktozės ar glitimo netoleruojančius žmones, vegetarus ir veganus. Mūsų komanda mielai dalinasi savo žiniomis ir patirtimi apie tai, kaip sveiko maisto pagalba galima išlaikyti puikią nuotaiką, energiją, gerą fizinę būklę, atsikratyti antsvorio, įveikti taip dažnas šiais laikais žmones kamuojančias alergijas, prastą odos būklę.

Džiaugiamės, jog mūsų komandoje yra ir augalinės mitybos ekspertė Gintarė Jonaitytė, kuri ne tik sukūrė naująsias sulčių ir kokteilių programas, bet ir nuo šiol kiekvienam galės patarti sveikatos ugdymo klausimais, sudaryti tinkamiausią mitybos planą ar visą sveikatingumo programą pagal kiekvieno poreikius, sveikatos būklę, aktyvumą, amžių ir siekiamus tikslus.

Projekto partnerio nuotr./3 savaičių pavasario iššūkis
Projekto partnerio nuotr./3 savaičių pavasario iššūkis

– O kaip sudaromos „Fit Food“ programos?

– Kurti man – tai išgyventi, išjausti, patirti, – atvirauja naujųjų sulčių–kokteilių programų kūrėja, augalinės mitybos ekspertė Gintarė Jonaitytė. – Mano organizmas yra labai jautrus „šlamštiniam“ maistui ir gėrimams. Jis jo visiškai netoleruoja. Džiaugiuosi, kad pavyko sukurti tai, kas natūralu, maistinga, sveika, lengvai įsisavinama, patogu vartoti.

Visos naujos programos yra kruopščiai subalansuotos, parenkant ingredientus, atsižvelgiant į jų suderinamumą, teikiamą naudą, maistingumą bei mokslinį pagrįstumą. Taip pat didelis dėmesys buvo skirtas kiekvienos programos funkcionalumui, gaunamų vitaminų, mineralinių medžiagų gausai, natūralumui, programų lygiams (yra sudarytos rekomendacijos ne tik, kokia seka gerti buteliukus, bet ir programų seka siekiant didžiausio rezultato).

Kaip tik dabar ir startuoja naujos „Fit Food“ programos su naujais skaidulų ir vitaminų gausiais kokteiliais. Yra galimybė pasirinkti atskirą ar specifinius poreikius patenkinančią sulčių–kokteilių programą arba derinti ją su kliento įprastu ar „Fit Food“ rekomenduojamu dienos racionu (maistu).

– Kodėl mums reikia gerti sultis, jų kokteilius ar tirštuosius kokteilius? Kokią naudą jie teikia?

– Norėčiau pabrėžti, jog sultys, kokteiliai – tai skystas MAISTAS. Jo pagalba greičiau ir efektyviau įsisavinamos imunitetą stiprinančios maistingos medžiagos bei vitaminai, natūraliai randami vaisiuose, daržovėse bei riešutuose. Šviežių sulčių vartojimas gali padėti mums lengviau koreguoti mitybos įpročius, ypač tiems, kurie paprastai suvartoja per mažai vaisių ir daržovių.

Tirštieji kokteiliai gali būti puiki alternatyva net kietajam maistui, nes gėrimai gausūs skaidulomis, kurių taip trūksta mūsų mityboje. Skaidulos – tikros organizmo šluotos, gali normalizuoti kraujospūdį, cholesterolį, gali prisidėti valant organizmą.

Įtraukdami į racioną šviežių sulčių ir tirštųjų kokteilių, žmonės gali gauti sveikos patirties ir suformuoti kitokį požiūrį į tai, kaip svarbu vartoti kuo daugiau augalinio maisto produktų dėl geresnės savijautos, o taip pat ir reguliuojant svorį. Tai ypatingai svarbu pavasarį, kuomet mūsų organizmas po žiemos yra nusilpęs. Geriant šaltu lėtaeigiu būdu spaustas sultis visą reikiamą vitaminų kiekį kūnas gali gauti vos iš vienos stiklinės!

„Jei teikiame kūnui tinkamų maistinių medžiagų ir laikomės teisingo gyvenimo būdo, organizmas geba stebėtinai pats save gydyti ir atkurti“, – Paulas Claytonas.

– Kur susidomėję žmonės galėtų rasti daugiau informacijos?

– Kaip tik šiuo metu siekiame pristatyti žmonėms mūsų naujienas. Veikia „Fit Food“ tinklalapis, taip pat jau dabar pradedamos organizuoti viešos nemokamos paskaitos, kurių metu bus galima gauti daugiau informacijos ir atrasti produktus, sveikatingumo programas, tinkančius kiekvienam asmeniškai. Bus pristatoma ir sulčių–kokteilių vartojimo taisyklės, kad žmonės pasiektų maksimalių rezultatų. Mes tiesiog norime pasakyti, jog galima gyventi ir kitaip – sveikiau, kokybiškiau, pajausti balansą, natūralumą. Kviečiame visus ateiti ir susipažinti. Pažadame, jog tikrai bus įdomu. Galbūt kiekvienas pasiims tai, kas jam naudinga ir tai bus pradžia į tą tikrą sąmoningumą, meilę sau – savo išorei bei vidui.

– Ne paslaptis, jog sveika gyvensena reikalauja pastangų. Ką patartumėte norintiems pradėti, tačiau abejojantiems?

– Tiesiog imti ir pabandyti. Ne rytoj ar poryt, o tiesiog šiandien. Žinoma, ilgalaikiams pokyčiams pasiekti reikia valios ir pastangų, bet norime priminti, kad Jūs ne vieni. Mūsų komanda yra pasiryžusi Jums padėti, keliaujant geresnės savijautos keliu. Mes puikiai žinome tą jausmą, kai savijauta pasikeičia 180 laipsnių, o tai neabejotinai motyvuoja.

Džiaugiamės, jog mūsų idėjas palaiko ir didieji Lietuvos sportininkai, pavyzdžiui, Ieva Serapinaitė – Lietuvos šiuolaikinės penkiakovės čempionė, olimpietė, kuri jau atrado mėgstamus produktus mūsų asortimente. Tai puikus ir sektinas pavyzdys jaunimui bei aktyviems, savijautos pokyčių siekiantiems žmonėms. Sąmoningos mintys – tai pati geriausia pradžia sveikos gyvensenos ir pilnaverčio gyvenimo link.

– „Fit Food“ veikia Vilniuje. Ar planuojate savo tinkle plėtrą į kitus miestus?

– Taip, šiuo metu „Fit Food“ veikia tik Vilniuje: PLC „Panorama“, „Forum Palace“, PC „Europa“, sporto klubas „Impuls“ (Kareivių g.). Balandžio mėnesio pabaigoje „Fit Food“ atsidarys ir Vilniaus PLC „Akropolis“. Be to, vilniečiai mūsų produkciją gali užsisakyti internetu į namus ar biurą. Netolimoje ateityje planuojame plėsti veiklą ir siekiame duris atverti kituose Lietuvos miestuose.

Mes sakome, kad palaikyti geros sveikatos būklę yra lengviau ir pigiau, nei ją praradus – gydytis. Prie „Fit Food“ logotipo yra žodžiai „Dėl savęs.“ Tai reiškia, kad rūpintis savimi turi būti prioritetas. Tai yra mūsų pačių pagrindinis rūpestis. Tik padėdami sau galime padėti ir kitiems.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis