„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Paskelbti nacionalinio konkurso „Geras dizainas 2017“ nugalėtojai

Gegužės 2-osios vakarą Taikomosios dailės ir dizaino muziejuje Vilniuje jau šeštus metus iš eilės buvo išdalinti nacionalinio konkurso „Geras dizainas“ apdovanojimai. Iškilmingos ceremonijos metu įteikta 10 prizų statulėlių, 20 diplomų bei specialus publikos favorito apdovanojimas.
Konkurso „Geras dizainas 2017“ nugalėtojų paroda ir apdovanojimai
Konkurso „Geras dizainas 2017“ nugalėtojų paroda ir apdovanojimai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Šiais metais konkursui buvo pateikta per 250 dalyvių paraiškų, kurios pasiskirstė dešimtyje kategorijų: baldai ir šviestuvai, interjeras, interjero elementai, koncepcija, kostiumo dizainas, leidinys, mados aksesuarai, produkto / industrinis dizainas, socialinis ir paslaugų dizainas, vizualinis identitetas. Tarptautinė komisija kiekvienoje kategorijoje rinko tris geriausius darbus, iš kurių vienas, surinkęs daugiausiai balų, buvo apdovanotas konkurso prizu, o kiti du darbai – diplomais.

Po ceremonijos muziejuje duris atvėrė ir konkurso nugalėtojų darbų paroda, pristatanti visus 30 prizui nominuotų darbų bei portalo 15min publikos balsavimą laimėjusį dizaino objektą.

Taikomosios dailės ir dizaino muziejuje nugalėtojų darbų paroda veiks iki birželio 20 dienos, o vėliau keliaus ir į kitus Lietuvos miestus. Be to, konkurso nugalėtojai įgauna galimybę dalyvauti ir kituose konkurso organizatorių asociacijos „Dizaino forumas“ rengiamuose projektuose bei pristatyti darbus užsienio dizaino renginiuose.

Konkurso "Geras dizainas 2017" nugalėtojai:

KONCEPCIJA

1 vieta: terapinis žaidimas FOCUS

Dizaineriai: Dovydas Šaltanovas, Agnė Kavaliauskaitė. Darbo vadovė – dėstytoja Rūta Mickienė (Vilniaus dizaino kolegija)

Šukuojatės plaukus, valotės dantis, tad kodėl nereikėtų kasdien bent kelių minučių skirti ir akims? „Focus“ – tai naujas terapinis žaidimas, skirtas akių mankštos įpročiams ugdyti. Jis skatina kūrybiškumą kuriant savitą šriftą atliekant akių pratimus. Reguliari mankšta yra vienas paprasčiausių būdų padėti akims. Šio metodo paskirtis – ne gydyti, bet išmokyti žmones atpalaiduoti ir stiprinti akių raumenis. Žaidimą padėjo sukurti Linkmenų fabrikas.

2 vieta: elektromobilių įkrovimo stotelė E-CHARGE
Dizaineris: Denis Orlenok
Užsakovė: Elseta

„E-charge“ leidžia vartotojui įkrauti elektrinį automobilį bet kokioje tinkamoje aplinkoje. Estetiškas nerūdijančiojo plieno dizainas užtikrina puikią integraciją viešose vietose. Biuras, viešosios automobilių stovėjimo aikštelės, namų ūkiai yra pagrindinės vietos šiai įkrovimo stotelei. Modulinė konstrukcija leidžia pasirinkti bet kokią norimą kombinaciją.

3 vieta: skysčio matavimo prietaisas ir šaukštas PILK
Dizaineris: Kasparas Starinskas (Vilniaus dailės akademija)

Šaukštelis „Pilk“ sukurtas neregiams ir silpnaregiams siekiant spręsti skysčio kiekio matavimo problemą. Šaukštelio kotelyje integruota plūdė kyla kotelio viršumi kartu su pilamu skysčiu. Skysčiui artėjant prie indo krašto, plūdėje ir kotelio viršutinėje dalyje esantys magnetai susiliečia. Jų susijungimo garsas praneša, kad indas pilnas ir reikia nustoti pilti. Šaukštelis užkabinamas ant indo briaunos kabliuku. Plūdei šaukštelis pasirinktas ne atsitiktinai – šis stalo įrankis naudojamas bene dažniausiai. Tereikia pristumti plūdę prie šaukštelio kotelio viršaus ir, prisitvirtinusi prie magneto, ji nemaišys naudoti šaukšto pagal paskirtį.

KOSTIUMO DIZAINAS

1 vieta: unikalių paltų linija THINK TWICE
Dizainerė: Viktorija Bugajenko / Zefyras

Paltų linija „Think Twice“ – vienetiniai rūbai, kurti naudojant natūralios, eko odos ir audinių atraižas. Čia susitinka skirtingos materijos ir požiūriai į jas – konceptuali išraiška. Oda praranda realybės pojūtį dėl kolorito, formos ir judesio. O neoprenas, džinsinis audinys, medvilnė, striukinė medžiaga įgauna stipresnį įvaizdį ir svorį šalia odos architektūrinių kompozicijų. Paltai, skirti pavasario / vasaros sezonui, pasižymi ergonominėmis savybėmis – lengvi, paprastai sulankstomi, neužimantys daug vietos, neglamžūs. Ilgis kuria solidumo įspūdį, kontrastuojantį su spalvine palete.

2 vieta: drabužių kolekcija GIRL POWER
Dizaineris: Pretty Ugly (Vilniaus dailės akademija)

„Girl Power“ – tai eksperimentinė drabužių kolekcija-manifestas, skatinantis pažvelgti į nūdienos grožio standartus su šlakeliu ironijos ir susimąstyti apie medijų įtaką grožio suvokimui.

3 vieta: lietpaltis DUCKTAIL

Dizainerės: Virginija Gildutė, Vigita Garbuzaitė / Ducktail Raincoats

„Ducktail“ – lietpaltis su nusegama pailginta nugaros detale, vadinama „anties uodega“. Lietpalčio anties uodega nusegama, gali būti keičiama į kitos spalvos uodegą, uždengia nugarinę kojų dalį nuo lietaus ir yra puiki stiliaus detalė. Lietpaltis taip pat gali būti sulankstomas į rankinę, t. y. suvyniojamas į kapišoną.

MADOS AKSESUARAI

1 vieta: Modulinė avalynė moterims DOOQ

Dizaineriai: Vismantas Kasteckas, Rasa Pekarskaitė

„Dooq“ – pirmosios pasaulyje modulinės basutės, kurių visus viršutinius elementus galima keisti. Sumani konstrukcija leidžia kiekvienai moteriai susikurti tokias basutes, kurios idealiai derėtų prie jos stiliaus. Detaliai apgalvotas dizainas, švelnus pamušalas ir minkštas medicininio silikono vamzdelis tarp pirštų garantuoja komfortą ir malonumą vaikščioti. Dizainas saugomas Europos Sąjungoje ir JAV.

2 vieta: skarelių kolekcija AUKSO SIETELIS

Dizainerės: Milita Balčaitytė, Elzė Sakalinskaitė / Indigo Textile

Užsakovas: Dizaino fondas

Skarelių dizainą įkvėpė ryškiaspalvės geometrinių raštų iliustracijos, kuriomis dailininkė Birutė Žilytė 7-ajame dešimtmetyje iliustravo latvių literatūros klasiko Janio Rainio poezijos knygą vaikams „Aukso sietelis“ – vieną novatoriškiausių to laikotarpio leidinių. Kolekcija sukurta bendradarbiaujant su autore, fiksuojant originalus, norint prisidėti prie 7-ojo dešimtmečio Lietuvos dizaino aktualizavimo ir knygų kultūros sklaidos.

3 vieta: juvelyrikos kolekcija EMBRACING TOUCH
Dizainerė: Marija Puipaitė

Fotografas: Vytautas Narkevičius

Juvelyrikos kolekcija „Embracing Touch“ – tai tęstinis projektas, tiriantis, kokias formas ir funkcijas gali nulemti žmogaus kūnas. Tai sidabro ir bronzos objektai, kurie, susijungę su kūnu, tampa jo tęsiniu.

BALDAI IR ŠVIESTUVAI

1 vieta: spintelė-stalas PILL
Dizaineris: Dalius Razauskas

Užsakovas: EMKO

„Pill“, angl. „Tabletė“, – ant sienos kabinama apvali spintelė, pagal vartotojo poreikius transformuojama į funkcionalią darbo vietą, vaiko kambario stalą, kosmetinį staliuką ar barą. Uždaryta „Tabletė“ neturi lygios horizontalios plokštumos, tai ją apsaugo nuo „apaugimo“ daiktais. Kabinant ant sienos galima pasirinkti tiek standartinį stalo aukštį, tiek pritaikytą darbui stačiomis. Sukurta vidaus lentynų sistema vartotojui leidžia lengvai, nenaudojant įrankių, pritaikyti „Tabletę“ savo poreikiams. „Tabletėje“ įrengti elektros lizdai kompiuteriui, telefono krovikliui, integruotas ergonomiškas LED apšvietimas.

2 vieta: šviestuvas PLISE

Dizaineris: Simonas Tarvydas / INDI

Monumentalios, lyg iš betono nulietos „Plise“ šviestuvo klostės – tai šiuolaikiška klasikinio plisuoto gaubto interpretacija. Medžiagiškumo ir svorio iliuziją sustiprina išraiškingas šio šviestuvo tūris. Dėl unikalios INDI popieriaus masės technologijos išgaunamas betono paviršiaus įspūdis ir išlaikomas lengvas šviestuvo svoris.

3 vieta: veidrodis MUDU

Dizaineriai: Povilas Žakauskas, Povilas Daugis / HEIMA architects
Užsakovas: jot.jot

Veidrodžio „Mudu“ dizainas bando sugriauti nusistovėjusią nuomonę, kad veidrodis – tik plokščias sienos aksesuaras. Tai gali būti ir skulptūriškas, iš visų pusių apžvelgiamas baldas. Veidrodžio kiautas pagamintas iš „Corian“ medžiagos. Stengtasi išnaudoti šios medžiagos suteikiamas galimybes – formos vientisumą, tvirtumą, paslankumą lenkiant. Dizaino koncepcija paremta kontrastu: sunkus tūris prieš lengvą rėmą, formos paprastumas prieš dėmesį detalėms, lenktos linijos prieš tiesias. Dvi atskiros veidrodžio dalys – rėmas ir kiautas – sujungiamos per lakoniškas ąžuolines detales, kurios sukuria įspūdį, kad kiautas laisvai pastatytas ant rėmo.

PRODUKTO / INDUSTRINIS DIZAINAS

1 vieta: įtvarai EXO x3M

Dizainerė: Gintarė Černiauskaitė

Užsakovai: Vilniaus dailės akademija, Creatus

„EXO x3M“ serija – tai visiškos imobilizacijos trimačiu būdu atspausdinti įtvarai kaklui, rankai, riešui bei pirštui. Šie įtvarai yra itin lengvi, tvirti, atsparūs vandeniui, nekenkiantys odai ir pritaikomi pagal kiekvieno paciento anatomiją. „EXO x3m“ – pirmieji įtvarai pasaulyje, suteikiantys galimybę atlikti reabilitacijos procedūras nenuimant įtvaro. Tai itin svarbu, norint išvengti potrauminių komplikacijų. Įtvarų dizaino ir gamybos sprendimai lėmė itin mažą produktų svorį – rankos įtvaras sveria 60 gramų, piršto – 4 gramus.

2 vieta: stereokamera RUBEDO CVM

Dizaineriai: Saulius Jarašius, Andrius Žemaitis

Užsakovas: Rubedo sistemos

„Rubedo CVM“ yra kompiuterizuotas optinis modulis, susidedantis iš stereokameros – 8 mm, f/2.2 (38 mm), ir pagrindinio kompiuterio – „Nvidia Tegra K1“. Galingas kompiuteris suteikia galimybę fiksuoti aukštos raiškos vaizdus, tiksliai įvertinti aplinkos, erdvės duomenis. Kamera taip pat gali būti naudojama kaip autopilotas, kliūčių skeneris, 3D žemėlapių generatorius, saugumo ir priežiūros tikslais. Kameros korpusas pagamintas iš plastiko, o matinis paviršius mažiau atspindi šviesą ir blikus. „Rubedo CVM“, palyginti su standartiniais rinkoje esančiais optiniais 3D LIDAR moduliais, yra lengvesnis, pigesnis ir optimalesnis energijos naudojimo atžvilgiu.

3 vieta: surenkamas inkilas BIRD BNB

Dizaineriai: Martynas Kazimierėnas, Vytautas Gečas, Paulius Vitkauskas

Užsakovas: MARCH

„Bird BnB“ yra ypač lengvai surenkamas inkilas nedideliems miesto paukščiams – tereikia patraukti virvę ir vuolia! Natūralaus ąžuolo stogo ir plastiko sienų derinys puikiai prisitaiko prie šiuolaikinių didmiesčių nuotaikos ir yra ilgaamžis bei saugus paukščiams. Viduje paukštis ras virvę, ant kurios patogu tupėti ir išlipti į išorę, o prailginta stogo atbraila apsaugo inkilo angą nuo plėšrūnų. Kokybiškai impregnuotas ąžuolinis stogas pritaikytas įvairioms klimato juostoms.

INTERJERO ELEMENTAI

1 vieta: stalo objektai IGNORANCE IS BLISS
Dizainerė: Agnė Kučerenkaitė (Design Academy Eindhoven)

Produktų serija „Ignorance Is Bliss“ – porceliano indai, stiklo lėkštės ir stalo takelis – sukurta panaudojant pramonės metalo atliekas. Surinkti skirtingi užteršto dumblo mėginiai iš tokių vietovių kaip cinko gamykla bei dirvožemio ir vandens valymo įmonės buvo panaudoti kaip pigmentas, suteikiantis spalvą porcelianui, glazūroms, stiklui ir tekstilei. Šie objektai, tikimasi, taps gija, jungiančia praeities klaidas su atliekų perdirbimu šiandien ir ateities sąmoningumu.

2 vieta: šiukšlių rūšiavimo maišai NOT TRASH

Dizaineris: Julius Bučelis

Užsakovas: NOT TRASH

Tikime, kad ateities pasaulis bus be šiukšlių. Šiuo produktu norime paskatinti dizainerius ir gamintojus projektuoti ir gaminti produktus iš perdirbtų medžiagų. Reklaminių stendų tentai nukabinami visai nesusidėvėję, todėl nusprendėme iš jų pagaminti šiukšlinių, skirtų rūšiuoti. „Not Trash“ šiukšlinės labai patogios – lengvos, jas galima susilankstyti ir įsidėti į kuprinę.

3 vieta: indų kolekcija BANGOS

Dizainerė: Vita Vaitiekūnaitė (Vilniaus dailės akademija)

Indų kolekcija „Bangos“ pagaminta naudojant visiškai natūralią lietuvišką keramikos techniką. Kiekvienas objektas unikalus, linijų ir bangelių piešiniai formuojami merkiant indą į duonos raugą, kuris kartu gaminį ir sutvirtina. Sukurtų objektų vizualinis efektas sunkiai nuspėjamas, nes priklauso nuo molio ir mišinio sudėties, mirkymo būdo ir noro eksperimentuoti. Šie keramikos indai – tai ne tik materialūs daiktai, bet ir amatų vertybių pritaikymas šiuolaikiniame kontekste.

INTERJERAS

1 vieta: Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos interjeras
Dizaineriai: Jokūbas Jurgelis, Laimis Valančiūnas, Jurga Marcinauskaitė / 2XJ architects

Užsakovė: Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos pagrindinio pastato interjeras sukurtas rekonstruojant 1963 m. statytą biblioteką. Interjero elementai ir medžiagos buvo restauruojami arba atkuriami identiški. Esamose erdvėse, įsikūrusiose per šešis pastato aukštus, sukurta daug naujų funkcijų ir galimybių jomis naudotis: keli šimtai šiuolaikiškų darbo vietų skaitytojams, bendradarbystės erdvių, kavinių, konferencijų salė, galerija, muzikos įrašų studija, nedidelė kino salė, menų inkubatorius, vaikų dienos centras ir t. t. Didelis dėmesys skirtas interjero estetiniams sprendimams, pabrėžtas seno ir naujo santykis, siekta aiškiai atskirti nauja nuo to, kas paveldėta iš praeities. Pagrindine pastato interjero ašimi tapo vientisa, moderni, juoda baldinė struktūra, formuojanti naują bibliotekos veidą.

2 vieta: RISE VILNIUS interjeras

Dizainerė: Ieva Folk

Užsakovas: Rise

„Rise Vilnius“ – tai erdvė „Fintech“ startuolių bendruomenei. Biuras kurtas kaip kūrybą ir darbą stimuliuojanti vieta, kurioje susitinka kūrėjai, verslininkai ir inovacijomis besidomintys žmonės. Kiekviena zona sukurta atsižvelgiant į vartotojų poreikius. Interjere vyrauja baltos sienos, daug juodų detalių (stiklinės sienos, apšvietimas, durų rankenos). Didžiausias akcentas – ąžuolo medis, kurio panaudojimas sušvelnina interjerą ir panaikina šalto lofto jausmą.

3 vieta: TRIP SHOP interjeras

Dizaineriai: Laura Malcaitė, Dmitrij Kudin, Karolina Jašinskaitė / Inblum

Užsakovas: TRIP SHOP

„Trip Shop“ interjere miesto ir kultūros daugiasluoksniškumas atskleidžiamas per šiurkščius, vietomis grubius paviršius su subtiliais ir rafinuotais dizaino elementais. Siekiant atspindėti gatvės kultūros prigimtį, minimalistinė gatvės mados ir riedlentininkų parduotuvė suprojektuota iš pirmapradžių medžiagų. Traukos taškai – skulptūriški, vaivorykštinio cinkuoto plieno erdvėje kabantys tūriai, kurių forma ir spalva kinta, priklausomai nuo žiūros kampo. Lubos – juoda dėžė, įrėminanti ir surišanti visus parduotuvėje esančius elementus ir nubrėžianti skirtį tarp fizinio objektų suvokimo ir to, kas neapčiuopiama.

LEIDINYS

1 vieta: KNYGA BE PAVADINIMO

Dizaineriai: Tadas Kazakevičius, Karolis Rūkas

Užsakovai: Alma Littera, Mykolas Majauskas

Savižudybė – sudėtinga tema, kuria nelengva kalbėti, ir kartu – viena didžiausių problemų šalyje. Idėja išleisti knygą su žmonių, kurie patyrė savižudybę artimoje aplinkoje, istorijomis, reikalavo nestandartinio požiūrio, naujo būdo kalbėti tema, kuria, regis, jau pavargome kalbėti. Taip atsirado knyga ______________. Arba knyga be pavadinimo. Jos viršelis – tai brūkšnys, tarsi vieta pavadinimui įrašyti, savo mintims išsakyti. Knygos dizaine dominuoja žydra spalva, kuri visame pasaulyje reiškia paramą žmonėms, norėjusiems nusižudyti ar patyrusiems savižudybę artimoje aplinkoje.

2 vieta: Leidinys BARBORA ADAMONYTĖ. MAITINIMOSI IR KVAPŲ SĄVEIKA DIENOS CIKLE

Dizainerė: Jonė Miškinytė

Užsakovė: Barbora Adamonytė

Barboros Adamonytės magistro darbo ašis – kvapas ir jo sąveika su žmogumi. Kvapas – nematomas, tik užuodžiamas, todėl leidinyje daug baltos tuščios erdvės, tarsi leidžiama puslapiams kvėpuoti, o skaitytojui susitelkti į tekstą. Labai svarbios detalės, todėl daug dėmesio skiriama tipografikai: skyrių pavadinimams, antraštėms, citatų ir šaltinių išskyrimui, jų vietai puslapyje.

3 vieta: Algio Griškevičiaus knyga TADA

Dizaineris: Gytis Skudžinskas

Užsakovas: NoRoutine Books

Knygoje pristatomos 1985–1995 m. sukurtos fotografijos, naudotos kaip vaizdinė paruošiamoji medžiaga ir įkvėpimo šaltinis tapybai. Fotografijose atsispindi siurrealistė sovietmečio aplinka. Konstruktyvus autoriaus žvilgsnis sovietinį simetrišką architektūros kraštovaizdį paverčia skulptūrinėmis kompozicijomis.

PASLAUGŲ IR SOCIALINIS DIZAINAS

1. Komunikacinė priemonė KOKS TAVO PLANAS B?
Dizainerė: Austėja Šeputė (Vilniaus dailės akademija)

„Ruoškitės planui B“ – siūlė gydytoja. Mano tėtis laukė širdies donoro. Kasmet Lietuvoje, nesulaukę donoro organo, miršta apie 30 žmonių. Nuolat transplantacijos laukia apie 400 žmonių, o per metus jų atliekama apie 150. Siunčiama žinutė dėl mirusio žmogaus valios pareiškimo artimiesiems dėl audinių ir organų panaudojimo transplantacijai. Klausiama, kodėl atsiranda baimė, nepasitikėjimas ir mirusio artimo žmogaus kūno savinimasis. Svarstoma, kokios dizaino priemonės turėtų būti pasitelktos, kad žmogaus valios išraiškos forma būtų tinkama ir priimtina donorui. Kviečiama pagalvoti apie savo planą B, savo valią po mirties. Visuomet esame pasiruošę gauti, bet ar linkę duoti?

2 vieta: Valstybės pažinimo centro identitetas

Dizaineriai: Akvilė Paukštytė, Sasha Rogovets, Denis Kuchta, Danutė Kairytė / DADADA studio

Užsakovas: ProcessOffice

Projekto iniciatorė: LR Prezidentė Dalia Grybauskaitė

2016-ųjų kovo 10-ąją pradėjęs veikti Valstybės pažinimo centras paremtas taktilinių technologijų, interaktyvių užsiėmimų ir grafinių sprendimų deriniu. Centro logotipui sukurta aštuoniakampė žvaigždė kildinama iš tautinių ornamentų, tačiau kartu ji simbolizuoja nuolatinę kaitą, kur geometrinės figūros susijungia į pasaulio centro ir tekančios saulės mozaiką. Kuriant vizualinį identitetą, didelis dėmesys buvo skirtas spalvų paletei išgryninti, piktogramų, veikiančių „call to action“ principu, kūrybai ir geometrinių figūrų raštams. Kiekvienas grafinis elementas reikalavo atskiro sprendimo, kad pirmiausia būtų kuo suprantamesnis, taip pat vizualiai vientisas, įdomus, inovatyvus ir nematytas.

3 vieta: infografinė šviesos instaliacija EUROPOS SODAS

Dizaineriai: Rūta Ivaškevičiūtė, Jonas Liugaila, Justė Brukštutė

Projekto iniciatorius: LR užsienio reikalų ministerija

Europos sodas – tai 300 kv. m ploto parkas, „apsodintas“ 28 šviesos stiebų puokštėmis – lygiai tiek, kiek yra ES valstybių. Kiekvienos puokštės dydį lemia atitinkamos ES narės plotas ir gyventojų skaičius, kuris atspindi, kiek balsų valstybė gauna Europos Parlamente ir ES Taryboje. Ši infografinė šviesos instaliacija išdėstyta proporcingai išlaikant Europos žemėlapio atstumus.

VIZUALINIS IDENTITETAS

1 vieta: šiuolaikinio šokio festivalio BIČIŲ SĄSKRYDIS 7 vizualinis identitetas

Dizaineriai: Jonas Liugaila, Rūta Ivaškevičiūtė

Užsakovė: Artopia

Festivalis „Bičių sąskrydis 7“ – eksperimentinė scena šokio profesionalams, norintiems išbandyti naujus dalykus, ir šokio naujokams, siekiantiems atrasti save scenoje. Dvi šiuolaikinio šokio šokėjos, šokdamos ant tuščių plakatų, naudojo dažus ir kūrė festivalio plakatus. Per sesiją sukurta 10 autentiškų vienetinių reklaminių plakatų ir vaizdo klipas, parodantis kūrybos procesą.

2 vieta: AUGA ekologiško maisto pakuotė
Dizaineriai: Justina Steponavičiūtė, Aurimas Kadzevičius

Užsakovė: AUGA Group

AUGA – tai ekologiškas maistas už prieinamą kainą. Naujo prekės ženklo pakuotėms pasirinktas minimalistinis dizainas. Pagrindinis pakuočių „herojus“ – produktas. Jis visuomet matomas pakuotės centre, o ten, kur įmanoma, pakuotės dalis yra skaidri. Per pusę padalyta pakuotė išreiškia įmonės filosofiją: pusiausvyrą tarp gamtos ir pažangių technologijų. Pakuotės apačia simbolizuoja žemę ir yra nuspalvinta patrauklia, su produkto savybėmis susijusia spalva, viršus – visuomet švarus ir baltas, atspindintis draugišką aplinką, kurioje augo AUGA daržovės.

3 vieta: salotų ir sulčių pakuotės komplektas FRESH POST

Dizaineriai: Dovilė Džervutė, Juozas Baranauskas

Užsakovas: Burbuliukas ir Co

„Fresh Post“ salotų ir sulčių išsinešti rinkinio pakuotės koncepcija prasideda nuo paties pavadinimo. „Fresh“ – pagrindinė salotų pakuotė išsiskleidžia kaip žydintis gėlės žiedas, konstrukcija atkartojama ir kitose pakuotės komplekto dalyse. „Post“ – sulankstytos salotų dėžės ir joms naudojamas popierius lyg pašto siuntiniai, kurie užantspauduojami tik pagaminus ir supakavus salotas. Komplektą sudaro salotų pakuotė su bandele ir padažine, įrankiai, sulčių stiklinė ir išorinė, visas dalis jungianti pakuotė. Salotų pakuotė transformuojama į lėkštę, o išorinė pakuotė virsta pietų padėklu „staltiese“. Komplektas sulankstomas vien konstrukcijos būdu, nenaudojant klijų.

Specialiu portalo 15min publikos favorito prizu apdovanotas lauko baldas „Panama Banana“. Dizainerė: Agota Rimšaitė (Vilniaus dailės akademija)

„Panama Banana“ yra lauko baldas, skirtas aktyviam poilsiui paplūdimyje. Tai yra ir hamakas, ir futbolo vartai, kurie lengvai susiskleidžia, tad užima išties mažai vietos. Puiki kombinacija aktyviam poilsiui paplūdimyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs