„Armani“ kolekcijose nebeliks natūralaus kailio

Italų mados gigantas „Armani“ paskelbė, jog nuo naujo – 2016-ųjų rudens-žiemos – sezono nebenaudos natūralaus kailio. Toks sprendimas sulaukė karšto organizacijų, kovojančių už gyvūnų teises, palaikymo.
PETA protestas prieš Londono mados savaitę
PETA protestas prieš Londono mados savaitę / „Scanpix“/AP nuotr.

„Man malonu pranešti, kad „Armani“ grupė tvirtai įsipareigoja nuo šiol atsisakyti gyvūnų kailio naudojimo mūsų kolekcijose. Technologijų pažanga suteikia mums tinkamų alternatyvų, tad žiaurios žvėrininkystės praktikos madai visiškai nebereikalingos. Šis svarbus žingsnis, kurį žengiame kartu su visa kompanija, yra ilgai vykusio pozityvaus kaitos proceso rezultatas. Siekiame parodyti, kokia svarbi mums yra aplinkos ir gyvūnų apsauga,“ – mados namų pranešime cituojamas Giorgio Armani. 

Vida Press nuotr./„Giorgio Armani“ 2016 m. rudens-žiemos kolekcijos modelis
Vida Press nuotr./Giorgio Armani

Mados namams paskelbus apie tokį sprendimą, gyvūnų teisių organizacijų aljansas „Be kailio“ („Fur Free Alliance“), jungiantis daugiau nei 40 organizacijų, išplatino susižavėjimo ir palaikymo kupiną pranešimą.

Kaip skelbia gyvūnų teisių gynėjai, didžioji dalis kailio, naudojamo mados industrijoje, gaunama iš kailių fermų, kuriose laukiniai gyvūnai laikomi ankštuose narvuose ir nužudomi žiauriais metodais, kurie išsaugo kailį nesugadintą. Negana to, kailio gamyba kenkia aplinkai ir žmonių sveikatai dėl daugybės kailių apdirbimo procese naudojamų chemikalų.

AFP/„Scanpix“ nuotr./PETA protestas Londone
AFP/„Scanpix“ nuotr./PETA protestas Londone

Nuspręsdamas nebepardavinėti tikro kailio, Giorgio Armani prisijungė prie kitų garsių dizainerių ir mados namų, tarp kurių – „Huggo Boss“, „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein“ ir Stella McCartney.

Vida Press nuotr./Dizainerė Stella McCartney
Vida Press nuotr./Dizainerė Stella McCartney

„Armani“ mados namų sprendimą paskelbė palaikanti ir Lietuvos gyvūnų teisių organizacijos „Tušti narvai“ (kuri taip pat priklauso tarptautiniam aljansui) atstovai. „Armani“ pavyzdys dar kartą įrodo, kad dizaineriai ir mados vartotojai gali išreikšti savo kūrybinę laisvę bei mėgautis prabanga neremdami žiauraus gyvūnų išnaudojimo. Giorgio Armani ištisus dešimtmečius mados pasaulyje figūruoja naujų tendencijų priešakyje; naujausias jo pareiškimas patvirtina mūsų įsitikinimą, kad atjauta, sąmoningas vartojimas ir inovatyvumas yra mados ateitis.“

„Scanpix“ nuotr./Triušis
„Scanpix“ nuotr./Triušis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis