Tūkstančiai žmonių migruoja į antifeisbuku pramintą socialinį tinklą „Ello“

Socialinis tinklas „Ello“ kiekvieną valandą sulaukia iki 31 tūkst. naujų vartotojų. Kiek mažiau nei prieš keletą mėnesių iš uždaro visiems prieinamu tapęs „Ello“ vartotojus traukia tuo, kad žada nerodyti reklamų ir reklamdaviams nepardavinėti vartotojų duomenų, praneša BBC.
Žmonės ieško alternatyvų populiariems socialiniams tinklams
Žmonės ieško alternatyvų populiariems socialiniams tinklams / Scanpix nuotr.

Šis socialinis tinklas turėjo būti skirtas tik 90-čiai įkūrėjo Paulo Budnitzo draugų, tačiau rugpjūčio 7-ą dieną dviračių parduotuvės savininkas iš Vermonto (JAV) jį atidarė ir kitiems. „Ello“ vadinamas „anti-Facebook“ dėl to, kad ketina nepardavinėti vartotojų informacijos.

„Jūsų socialinį tinklą valdo reklamdaviai. Kiekvienas jūsų pasidalintas įrašas, nuoroda ir kiekvienas naujas draugas yra sekami, įrašomi ir paverčiami į duomenis. Jūs esate produktas, kurį perka ir parduoda, – socialiniame tinkle save pristato „Ello“. – Mes siūlome geresnį kelią, paprastumą ir skaidrumą. Mes manome, kad jūs nesate produktas.“

P.Budnitzas „Facebook“ mato kaip reklamų platformą, o „Ello“ – kaip socialinį tinklą.

„Ello“ ketina uždirbti vartotojams parduodamas papildomas paslaugas.

Socialinis tinklas neatrodo minimalistinis ir nėra toks draugiškas vartotojui, kaip kiti didieji socialiniai tinklai.

„Ello“ jau susilaukė ir – „DdOS“ atakų – tikslinių interneto atakų užtvindymo.

„Kasdien mes mokomės ir turime labai stiprią programuotojų komandą, – sakė P.Budnitzas. – Kol kas tai yra bandomoji versija, ji turi klaidų ir klaidas mes taisome taip greitai, kaip tik galime.“

Ello titulinis puslapis atrodo labai minimalistinis
Ello titulinis puslapis yra minimalistinis

„Ello“ įkūrėjas kalbėjo, kad jį labai žavi socialinio tinklo pristatymas kaip „anti-Facebook“, tačiau tikino neketinantis savęs taip pozicionuoti. P.Budnitzas „Facebook“ mato kaip reklamų platformą, o „Ello“ – kaip socialinį tinklą.

Naujas socialinis tinklas mėgins uždirbti parduodamas tam tikras paslaugas. „Kaip ir programėlių parduotuvė, mes planuojame už keletą dolerių pardavinėti kai kurias funkcijas“, – pridūrė P.Budnitzas.

Tiesa, kai kurie technologijų specialistai mano, kad toks modelis gali pakišti koją – pasak technologijų tyrimų įmonės „Forrster“ analitiko Jameso Mcquivey, kitiems socialiniams tinklams nuo „WhatsApp“ iki „Instagram“ ar „Pinterest“, buvo lengva, nes socialiniai tinklai nemokami.

Prie „Ello“ kol kas galima prisijungti tik su pakvietimais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis