Šis socialinis tinklas turėjo būti skirtas tik 90-čiai įkūrėjo Paulo Budnitzo draugų, tačiau rugpjūčio 7-ą dieną dviračių parduotuvės savininkas iš Vermonto (JAV) jį atidarė ir kitiems. „Ello“ vadinamas „anti-Facebook“ dėl to, kad ketina nepardavinėti vartotojų informacijos.
„Jūsų socialinį tinklą valdo reklamdaviai. Kiekvienas jūsų pasidalintas įrašas, nuoroda ir kiekvienas naujas draugas yra sekami, įrašomi ir paverčiami į duomenis. Jūs esate produktas, kurį perka ir parduoda, – socialiniame tinkle save pristato „Ello“. – Mes siūlome geresnį kelią, paprastumą ir skaidrumą. Mes manome, kad jūs nesate produktas.“
P.Budnitzas „Facebook“ mato kaip reklamų platformą, o „Ello“ – kaip socialinį tinklą.
„Ello“ ketina uždirbti vartotojams parduodamas papildomas paslaugas.
Socialinis tinklas neatrodo minimalistinis ir nėra toks draugiškas vartotojui, kaip kiti didieji socialiniai tinklai.
„Ello“ jau susilaukė ir – „DdOS“ atakų – tikslinių interneto atakų užtvindymo.
„Kasdien mes mokomės ir turime labai stiprią programuotojų komandą, – sakė P.Budnitzas. – Kol kas tai yra bandomoji versija, ji turi klaidų ir klaidas mes taisome taip greitai, kaip tik galime.“
„Ello“ įkūrėjas kalbėjo, kad jį labai žavi socialinio tinklo pristatymas kaip „anti-Facebook“, tačiau tikino neketinantis savęs taip pozicionuoti. P.Budnitzas „Facebook“ mato kaip reklamų platformą, o „Ello“ – kaip socialinį tinklą.
Naujas socialinis tinklas mėgins uždirbti parduodamas tam tikras paslaugas. „Kaip ir programėlių parduotuvė, mes planuojame už keletą dolerių pardavinėti kai kurias funkcijas“, – pridūrė P.Budnitzas.
Tiesa, kai kurie technologijų specialistai mano, kad toks modelis gali pakišti koją – pasak technologijų tyrimų įmonės „Forrster“ analitiko Jameso Mcquivey, kitiems socialiniams tinklams nuo „WhatsApp“ iki „Instagram“ ar „Pinterest“, buvo lengva, nes socialiniai tinklai nemokami.
Prie „Ello“ kol kas galima prisijungti tik su pakvietimais.