Lietuvoje parduotas 87 tūkst. Lt kainuojantis 4K raiškos televizorius

Technologijų naujovės, tik šiemet pristatytos pasaulinėse namų technikos ir elektronikos parodose, atkeliauja į Lietuvą ir kaip mat sulaukia išskirtinio dėmesio. „Topo centro“ parduotuvėje Vilniuje parduotas brangiausias, beveik 87 tūkst. Lt kainuojantis „Sony Ultra HD“ televizorius.
Lietuvoje parduotas 87 tūkst. Lt kainuojantis 4K raiškos televizorius
Lietuvoje parduotas 87 tūkst. Lt kainuojantis 4K raiškos televizorius / „Topo centras“ nuotr.
Temos: 2 TV Televizorius

Daugiau nei dviejų metrų įstrižainės „Sony Ultra HD“ televizoriaus ekrano raiška – keturis kartus didesnė nei „Full HD“ televizorių ekranų. Tokiame ekrane iki smulkmenų matomos detalės – lašai, purslai, šešėliai, klostės. Raiška ir milžiniškas ekranas sukuria išties pribloškiantį vaizdą.

„Sony“ nuotr./„Sony Ultra HD“ televizorius
„Sony“ nuotr./„Sony Ultra HD“ televizorius

Pirmą kartą Europoje šis televizorius buvo pristatytas IFA parodoje Berlyne, gaminamas tik pagal specialų individualų užsakymą.

„Mūsų prekybos tinkle tai yra brangiausias televizorius, parduotas per visą įmonės istoriją, – teigia „Topo centro“ garso ir vaizdo technikos ekspertas Edgaras Levša. – Prieš keletą metų pardavėme 75 tūkst. Lt kainavusį „Panasonic“ televizorių.“

Televizorių įsigijo privatus asmuo, gyvenantis Vilniuje.

Primename, kad dauguma Lietuvoje transliuojamų TV kanalų rodomi standartine raiška, o skaitmeninės TV retransliuotojų siūlomus „Full HD“ raiškos (kuri yra keturis kartus mažesnė nei 4K raiška) kanalus galima suskaičiuoti ant rankų pirštų. 4K raiškos filmais kol kas neprekiaujama, o ir internete jų sudėtinga rasti. Maža to, vienas pilnametražis 4K raiškos filmas užima per 100 GB vietos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų