2016 02 05

Kaunas – labiausiai augantis paslaugų centrų miestas vidurio ir rytų Europoje

Lenkijos sostinėje Varšuvoje vykusiuose Vidurio ir Rytų Europos paslaugų centrų apdovanojimuose Kauno vardas skambėjo garsiai. Kaunas gavo apdovanojimą kaip labiausiai augantis paslaugų centrų miestas. Apdovanojimams taip pat buvo nominuotos Kaune veikiančios kompanijos „Intermedix“ ir NFQ, – praneša Kauno miesto savivaldybė.
„Intermedix“ centro atidarymas
„Intermedix“ centro atidarymas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Nors Kaunas pripažintas šioje srityje labiausiai augančiu miestu, visi suprantame, kad paslaugų centrų sektoriaus plėtrą mūsų mieste iki šiol slopina šiuolaikiškų biurų pastatų trūkumas. Kasdien gauname vis daugiau gerų signalų, kad šioje srityje netrukus situacija kardinaliai pasikeis. Kaunas gali tapti paslaugų centrų lyderiu ne tik Lietuvoje, bet ir visame regione“, – teigė Kauno mero pavaduotojas Povilas Mačiulis.

Lenkijos verslo informacijos portalo „Biznes Polska“ organizuojamuose apdovanojimuose Lietuva buvo nominuota 15 kategorijų. Įvairiose kategorijose buvo nominuoti Vilnius ir Kaunas bei 8 Lietuvoje veikiantys paslaugų centrai: „Barclays“, „Danske Bank“, „CSC Baltic“, „Nasdaq“, „Western Union“, „AIG Europe“ bei „Intermedix“ ir NFQ, įsikūrę Kaune.

Apdovanojimuose Vilnius buvo pripažintas dinamiškiausiai besivystančiu paslaugų centrų miestu regione, „Danske Group IT Lietuva“ atiteko geriausio darbdavio prizas, o „Nasdaq Vilnius Services“ apdovanotas kaip unikaliausių paslaugų teikėjas ir geriausias naujas paslaugų centras regione.

Iš Kaune veikiančių paslaugų centrų sparčiausiai auga JAV sveikatos apsaugos technologijų ir paslaugų kompanijos „Intermedix Corporation“ padalinys, kuriame šiuo metu dirba daugiau nei 600 žmonių. Daugelis jų – Kaune veikiančias aukštąsias mokyklas baigę jaunuoliai.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis