Jos konstrukcijas pagamino ir sumontavo bendrovė „Kauno autobusai“. Stoginės pradėtos rengti tose stotelėse, kurios pasižymi didžiausiais keleivių srautais.
Atėjus rudeniui ir keičiantis oro sąlygomis, negalima palikti viešuoju transportu besinaudojančių miestiečių be stoginių, todėl ir imtasi skubių stoginių gamybos ir montavimo darbų, - teigė Kauno miesto tarybos narė, Biudžeto ir finansų komiteto pirmininkė Edita Gudišauskienė
„Atėjus rudeniui ir keičiantis oro sąlygomis, negalima palikti viešuoju transportu besinaudojančių miestiečių be stoginių, todėl ir imtasi skubių stoginių gamybos ir montavimo darbų. Pirmiausia stoginės įrengiamos tose stotelėse, kur yra didžiausi keleivių srautai, kur yra gydymo, ugdymo įstaigos. Bendrovė „Kauno autobusai“ visus gamybos procesus stengiasi atlikti kuo skubiau, žmonės dirba ir pasibaigus nustatytoms darbo valandoms“, - teigė Kauno miesto tarybos narė, Biudžeto ir finansų komiteto pirmininkė Edita Gudišauskienė.
Naujai įrenginėjamos stoginės atitinka būsimųjų mieste stovėsiančių stoginių dizainą. Jose įrengtas apšvietimas, suoliukai, keleiviai ras tvarkaraščius, maršrutus ir kitą reikalingą informaciją.
Pagal savivaldybės pasirašytą koncesijos sutartį rugsėjo mėnesį Kauno miesto viešojo transporto stotelėse jau turėjo būti įrengta dalis naujų stoginių. Iki metų pabaigos mieste turėjo būti įrengta 340 naujų stoginių, kurių dalyje veiktų bevielis internetas, o transportą laukiančių kauniečių saugumą užtikrintų įrengtos vaizdo stebėjimo kameros.
Deja, vienas iš Lietuvos reklamos rinkos lyderių, kuris net nedalyvavo viešojo transporto stoginių konkurse, apskundė jo rezultatus teismui ir tokiu būdu sustabdė sutarties su konkurso nugalėtoju įsigaliojimą. Tuo tarpu pasibaigus ankstesnei stoginių priežiūros sutarčiai, vienas iš paslaugos teikėjų savąsias stogines nusiardė ir tose viešojo transporto stotelėse keleiviai liko be apsaugos nuo vėjo ir kritulių.