2015 02 16

Prie Gedimino pilies bokšto – į Lietuvą sugrįžusių emigrantų akcija

Lietuvių, gyvenusių užsienyje, visuomeninė organizacija (LGUVO) „Sugrįžus“ Valstybės atkūrimo dienos proga surengė simbolinę akciją „Pasaulis Lietuvoje – mes sugrįžome į Lietuvą“.
Vasario 16-oji
Vasario 16-oji / Organizacijos „Sugrįžus” nuotr.

Vasario 16-osios popietę užsienyje gyvenę lietuviai, sugrįžę gyventi ir dirbti į Lietuvą, kartu su šeimos nariais ir draugais susirinko prie Gedimino pilies bokšto Vilniuje, pasipuošę lietuviškomis trispalvėmis ir vėliavomis tų šalių, iš kurių jie sugrįžo ar kuriose jie yra gyvenę.

Šia simboline akcija Lietuvių, gyvenusių užsienyje, visuomeninė organizacija „Sugrįžus“ atkreipė visuomenės dėmesį, kad lietuviai, įgiję patirties įvairiausiuose pasaulio kraštuose, grįžta gyventi į Lietuvą. Sugrįžusieji kartu su visais kuria savo ir savo Valstybės ateitį, ir kartu su visa Lietuva švenčia vieną iš svarbiausių Lietuvos valstybės datų – Vasario 16-ąją.

Organizacijos „Sugrįžus” nuotr./Vasario 16-oji
Organizacijos „Sugrįžus” nuotr./Vasario 16-oji

Prie Gedimino pilies bokšto – Valstybės istorijos simbolio, kuriame ištisus metus plevėsuoja lietuviška trispalvė – susirinko lietuviai, kurie sugrįžo į Lietuvą iš JAV, Australijos, Airijos, Prancūzijos, Ispanijos, Belgijos, Švedijos ir kt. valstybių. Susirinkusieji dalinosi savo partirtimi ir įspūdžiais, kartu dalyvavo  kituose Vasario 16-osios šventiniuose renginiuose Vilniuje.

Organizacija „Sugrįžus” yra nepolitinė ir pelno nesiekianti organizacija. Ji įkurta 2007 m. iš JAV sugrįžusių lietuvių, bet yra atvira tautiečiams iš viso pasaulio. Pagrindiniai LGUVO „Sugrįžus“ tikslai: skatinti lietuvius iš užsienio sugrįžti į Lietuvą, dalintis patirtimi su ketinančiais grįžti į Lietuvą, rengti įvairius kultūrinius ir visuomeninius projektus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis