Kadangi šiuo metu neveikia tiek vidinės, tiek išorinės sistemos, nėra galimybės naudotis elektroninėmis „Sodros“ paslaugomis, t. y. Elektronine gyventojų aptarnavimo sistema (EGAS), Elektronine draudėjų aptarnavimo sistema (EDAS), Elektroninių prašymų tvarkymo sistema (EPTS).
Teritoriniai „Sodros“ skyriai veikia, tačiau teikiama tik dalis paslaugų. Gyventojams, kurie atvyks į „Sodros“ teritorinius skyrius teikiamos konsultacijos, priimami popieriniai prašymai, kiti dokumentai, tačiau jokie veiksmai su šiais dokumentais šiandien nebus daromi. Prašymai bus apdoroti, kai bus atnaujintas elektroninių sistemų darbas.
Šiuo metu šalinami avarijos padariniai ir atnaujinami serveriuose saugoti duomenys. Kai tai bus padaryta, „Sodros“ elektroninių sistemų darbas bus atnaujintas. Tikimasi, kad elektroninės sistemos pilnai veiks jau trečiadienį. Avarijos priežastys tiriamos.