„Pažintinis turas pranoko visus mano lūkesčius, o Lietuva, kaip nauja atostogų vieta, mane maloniai nustebino. Didžiausią įspūdį man paliko aukšta paslaugų kokybė bei puikios žmonių anglų kalbos žinios. Būtinai palaikysiu kelionės metu užmegztus santykius, tam tikrus produktus pristatysime mūsų tinklapyje,“ – kelionės rezultatais dalinosi verslo misijoje dalyvavusi Maxine Forster.
Užsakovo nuotr./Konferencija |
Kartu su atvykusiais kolegomis ji Kontaktų mugėje užmezgė ryšius su dauguma Lietuvos turizmo infrastruktūros atstovų, kurie pristatė teikiamas turizmo paslaugas bei produktus, aptarė galimo bendradarbiavimo perspektyvas.
Dalis turistinių Lietuvos objektų buvo aplankyti ir tiesiogiai. Valstybinis turizmo departamentas Jungtinės Karalystės turizmo verslo profesionalus pakvietė į pažintinius turus „Miestų ir aktyvusis turizmas“ ir „Darnusis kaimo turizmas“.
Vertinant turistų srautus, Jungtinė Karalystė yra 7 pagal dydį Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka, pagal turistų išlaidas (98,1 mln. Lt) – 6-a pagal dydį.
Vidutinė vienos brito turisto kelionės trukmė Lietuvoje yra 7,5 nakvynės. Tai gerokai viršija visų užsienio šalių vidurkį (4,4 nakvynės).
Pastaruoju metu sustiprėjęs ir Didžiosios Britanijos žiniasklaidos dėmesys Lietuvai – vasarą čia viešės ir pažintiniuose turistiniuose turuose dalyvaus „The Daily Telegraph“, „Food and Travel“, BBC žurnalistai.
Užsakovo nuotr./Diagramos |