Nuo liepos 1-osios Vilniaus gatvėmis nebevažinės mikroautobusai, keičiami kai kurių troleibusų maršrutai.
M.Adomėnas neabejoja, kad gatvėse įsivyraus chaosas, nes pertvarkoms nėra tinkamai pasirengta.
„Planus vertiname labai kritiškai, todėl paskatinome kreipimąsi į aukščiausius valstybės asmenis. Mes einame chaoso link, nes reformos įgyvendinimo pradžia sutampa su reikšmingu Lietuvai įvykiu, kuris vyks Vilniuje. Net jeigu tie pokyčiai būtų įgyvendinami labai sklandžiai, vis tiek galima laukti netvarkos, padidėjusių spūsčių. Tačiau mes turime pagrindo manyti, kad pokyčiai sklandžiai nevyks“, – tvirtino konservatorius.
Jis pabrėžė, kad kaip tik liepos pradžioje į sostinę plūstelės įvairios delegacijos, o mes jas pasitiksime chaoso mieste. Tai, jo žodžiais, suduos smūgį valstybės įvaizdžiui.
„Nėra sistemingo pasirengimo reformai, visa tai tėra bandymas dalinėmis priemonėmis spręsti savo problemas, perkraunant jas ant privačių vežėjų, ant piliečių pečių“, – pasipiktinimo neslėpė jis.
Parlamentaras atkreipė dėmesį, kad privatiems vežėjams reikėjo iškelti aukštesnius paslaugos standartus, o ne vyti juos iš gatvių.
„Todėl mes kviečiame atšaukti reformos pradžią, kol jai bus deramai pasirengta, nes tokia pertvarka gali sukelti daugiau žalos ir padidinti finansinę naštą“, – pabrėžė jis.
M.Adomėnas sakė, kad galiausiai nukentės ir sostinės mero Artūro Zuoko reputacija.
Konservatorius parlamentaras Arvydas Anušauskas teigė pasigendantis diskusijos, ką daryti, kad pertvarka nepažeistų miestiečių interesų.
Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos pirmininko pavaduotojas Tomas Tomilinas kritikavo A.Zuoko planus ateityje apskritai atsisakyti troleibusų ir atkreipė dėmesį, kad Vilniaus troleibusų parkas yra visiškai apleistas. „Yra neprižiūrimas turtas, vienas troleibusas kainuoja milijoną litų, tad turtas yra nemažas“, – sakė jis.
T.Tomilino teigimu, sostinė perka tokias transporto priemones, kurios po dviejų metų jau bus pasenusios.