„Jau atlikti visi požeminės dalies darbai, nutiesta kelio danga. Pagal pasirašytą gatvės rekonstrukcijos sutartį kelininkai Parodos gatvėje darbuosis iki kitų metų birželio, tačiau rangovas įpareigotas ieškoti galimybių, kad kaip įmanoma anksčiau būtų atnaujintas viso transporto eismas šia miestui itin svarbia gatve“, – teigia Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Pradėjus Parodos g. rekonstrukciją, pirmiausia buvo atnaujinta požeminių tinklų ir lietaus nuotėkų sistema. Suplanuotus kelininkų darbus pristabdė po senąja asfalto danga aptiktas istorinis grindinys. Akmenis teko inventorizuoti ir išvežti į S. Dariaus ir S. Girėno aerodromą, kur saugoma ir dalis senųjų A.Juozapavičiaus pr. grindinio akmenų, skelbia Kauno savivaldybė.
Asfaltuojant gatvę buvo sukloti 2 sluoksniai asfalto, tačiau iš viso jų bus trys. Paskutinįjį asfaltbetonio sluoksnį kelininkai užlies rekonstrukcijos pabaigoje, kai bus įrengti visi šaligatviai. Atnaujinus viešojo transporto eismą, pradėjo veikti ir naujas šviesoforas Parodos g. ir Vydūno g. sankryžoje. Išasfaltavus Parodos g. įkalnę, pradėtas viršutinės tvirtinti gatvės dalies pagrindas, perkeliami elektros kabeliai.
„Likę darbai taip pat reikalauja laiko. Gatvėje bus įrengti nauji apšvietimo ir troleibusų tinklo stulpai, bortai, paklotos šaligatvio plytelės. Bus įrengta nauja šviesoforinė sankryža Vydūno g. ir K.Petrausko g.“, – teigė A. Pakalniškis.
„Pagal techninį Parodos g. rekonstrukcijos projektą darbai suplanuoti iki kitų metų birželio, tačiau dedame visas pastangas, kalbamės su rangovu, kad būtų kuo anksčiau atnaujintas viso transporto eismas.
Patys kelininkai suinteresuoti dar šiemet baigti svarbiausius darbus, nes žiemą jiems darbo sąlygos itin nepalankios. Tai, kad viešasis maršrutinis transportas jau gali važiuoti šia gatve, yra labai svarbu, nes sumažės spūstys kitose didžiosios miesto gatvėse. Be to, dvi savaites stebėsime eismą Parodo g. ir, jei nesiformuos spūstys, galbūt galėsime atnaujinti ir lengvųjų automobilių eismą“, – teigė miesto meras Andrius Kupčinskas.