2011 04 18

Sukčiai vėl dangstosi „Sodros“ vardu

Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba („Sodra“) prašo žmonių netikėti telefoniniais prašymais sudaryti elektroninės bankininkystės sutartis ir ragina niekam neperduoti prisijungimo duomenų, pranešama „Sodros“ išplatintame pranešime spaudai.
„Sodra“
„Sodra“ / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.
Temos: 2 Sukčiavimas Sodra

Šiandien į Palangos „Sodros“ skyrių pasipylė žmonių skambučiai su klausimu „Kam „Sodrai“ prireikė iš žmonių reikalauti elektroninės bankininkystės paslaugos?“ Pensinio amžiaus žmonės skundėsi, kad jiems skambina „Sodros“ darbuotojais  prisistatantys asmenys ir nurodo jiems sudaryti su banku elektroninės bankininkystės sutartį, o vėliau informuoti juos pranešant prisijungimo kodus. Apsimetėliai aiškina, kad elektroninės bankininkystės paslauga reikalinga neva pensijų nepriemokai grąžinti. Įtarimas kilo ir Palangoje esantiems bankų skyriams, nes atėjo keletas senyvo amžiaus žmonių ir prašė sudaryti elektroninės bankininkystės sutartis.

Todėl „Sodra“ prašo visų gyventojų būti itin atidžiais ir informuoja, kad jokios nepriemokos šiuo metu nėra grąžinamos, o kai bus grąžinamos, tam pakaks turėti sąskaitą banke. Dar kartą norime atkreipti gyventojų dėmesį, kad „Sodros“ darbuotojai neprašo sudaryti jokių elektroninės bankininkystės sutarčių ir dėl to neskambinėja žmonėms į namus.

Taip pat „Sodros“ darbuotojai nesilanko gyventojų namuose ir jokių piniginių reikalų netvarko.

Jeigu atsiranda būtinybė kokius klausimus aptarti, rašomas laiškas ir žmogus kviečiamas į teritorinį skyrių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kaip sutrumpinti naujovių kelią iki būsimo specialisto: AIPA ir Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos pavyzdys
Reklama
Pavasaris – laikas kurti grožį savo kieme: specialistų patarimai, nuo ko pradėti ir kaip tvarkyti aplinką
Reklama
Žemės ūkyje vis labiau įsitvirtina biostimuliatoriai: kaip jie veikia?