„JUDU / Vilniečio kortelių naudotojai, jei bandydami aktyvuoti bilietą komposterio ekrane išvysite tokį užrašą: „Šia kortele bilietų įsigyti negalima, bandykite kitą“, neišsigąskite ir kelionę tęskite ramiai.
Atkreipiame dėmesį, kad problema – ne Jūsų kortelėse, kreiptis į JUDU Klientų aptarnavimo centrą nėra būtinybės. Tai laikinas sistemos sutrikimas, dedame visas pastangas, kad jis būtų kuo greičiau pašalintas“, – rašoma bendrovės pranešime, paskelbtame „Facebook“.
Pranešama, kad apie galimus sutrikimus informuoti ir viešojo transporto kontrolieriai, kurie į kiekvieną atvejį atsižvelgs individualiai:
Jei JUDU / Vilniečio kortelėje TURITE BILIETŲ, tačiau jų NEPAVYKO AKTYVUOTI, kontrolieriai šią informaciją matys ir kelionę galėsite tęsti toliau.
Jei JUDU / Vilniečio kortelėje NETURITE BILIETŲ, reikėtų juos įsigyti ir aktyvuoti „m.Ticket“, „Trafi“ programėlėse, bekontakčiu būdu komposteryje arba pasipildžius JUDU / Vilniečio kortelę bilietų platinimo vietose: https://bit.ly/45ItzfL .