Populiarioje interneto svetainėje youtube.com plinta ir populiarėja filmuota medžiaga su kruvinais šiurpios avarijos vaizdais.Avarija įvyko, nes vairuotoja rašė trumpąją SMS žinutę ir kelioms akimirkoms užmiršo žiūrėti į kelią.
Žiūrovai mato, kaip merginos vairuojamas automobilis Ford pirmiausia išvažiuoja į priešpriešinio eismo juostą ir kaktomuša rėžiasi į kitą mašiną, o netrukus pirmąją transporto priemonę taranuoja dar vienas sustabdyti nebespėjęs vairuotojas.
Vaizdo kamera užfiksuoja, kad dvi keleivės žūsta vietoje, o trečioji – sunkiai sužeista. Žūsta ir dar du kituose automobiliuose keliavę žmonės.
Nelaimė – dėl SMS žinutės
Avarija įvyko, nes vairavusi mergina rašė trumpąją SMS žinutę, naršydama po mobiliojo meniu ieškojo adresato vardo ir kelioms akimirkoms užmiršo žiūrėti į kelią.
Vairuotoja sužeista, keleivė žuvo... |
Kitoje filmuotoje medžiagoje užfiksuota, kaip ligoninėje prie operacinės susitinka avarijos kaltininkės tėvas bei moteris, toje pačioje eismo nelaimėje praradusi sūnų ir marčią. Garbaus amžiaus ponia viliasi, kad medikai išgelbės 5 metų jos anūką.
Žiūrovai taip pat pamato, kokių baisių išgyvenimų patiria lengvabūdės merginos tėvai. Namo grįžusi jos motina ant garažo vartų randa užrašą „Žudanti karvė“.
Iš kai kurių užuominų galima suprasti, jog medikams nepavyksta išgelbėti ir pačios tragedijos kaltininkės.
Apskriejo visą pasaulį
Visi šie filmukai yra vienos gerai apgalvotos ir įtaigiai susuktos socialinės kampanijos dalis. Šį projektą sumanė pietryčių Velso (Jungtinė Karalystė) Gwento miestelio policininkai, planavę rodyti filmukus mokyklose vietos jaunimui, kad ugdytų jų sąmoningumą prie vairo.
Skaudžiausias momentas: pirmoji kaktomuša. |
Tačiau klipai taip išpopuliarėjo youtube.com pagalba, jog tikriausiai nebeliko jų nemačiusių moksleivių, o nusifilmavusios merginos žaibiškai tapo tikromis žvaigždėmis.
Nesuskaldyta minidrama trunka 30 minučių, filmuotis joje pretendavo apie 300 Velso paauglių.
Susukti specialiųjų efektų kupiną filmą velsiečiams kainavo vos 10 tūkst. svarų (apie 40 tūkst. litų), tačiau jo efektas milžiniškas.
Pranešimai apie šią socialinės reklamos kampaniją apskriejo pasaulio žiniasklaidą, reportažus rodė net tokie TV gigantai, kaip CBS ar „Sky News“.
Beje, filmo kūrėjai susuko ir specialų klipą, kuriame atskleidžia filmavimo bei specialiųjų efektų kūrimo užkulisius.