Oro linijų „Etihad Airways“ skrydis 183 buvo atidėtas daugiau kaip 12 valandų po to, kai dėl rūko šeštadienį teko laikinai sustabdyti Abu Dabio oro uosto darbą.
Turint minty, kad kelionė iki San Fransisko trunka 16 valandų, kai kurie keliautojai pasijuto ypač nelaimingi. Jiems iš viso lėktuve teko praleisti daugiau kaip 28 valandas.
Oro linijos neleido keleiviams išlipti iš lėktuvo, kai kurie iš jų ėmė lietis socialiniuose tinkluose. Čia jie skundėsi negalintys išsimiegoti ir žadėjo niekada nebeskristi šių oro linijų orlaiviais.
Viena keleivė socialiniame tinkle „Twitter“ rašė: „Lėktuve prasėdėjau jau 10 valandų. Taip negerai. Orlaivyje yra vaikų ir senolių.“
Hey @EtihadAirways, I've been sitting on EY 183 in Abu Dhabi for 10 hours now. THIS IS NOT OK. There are kids and seniors on this flight.
— Ravali Reddy (@ravaliareddy) January 3, 2015
Kai kurie keleiviai pagaliau pasiekę San Fransiską tvirtino, kad tai buvo blogiausia kelionė per visą jų gyvenimą.
Aviakompanija išplatintame pranešime teigė:
„Šiandien Abu Dabyje susidūrėme su labai sudėtingomis oro sąlygomis, dėl kurių sutriko skrydžiai. „Etihad Airways“ dirba visą parą, kad skrydžiai būtų atnaujinti ir kad mūsų keleiviai galėtų keliauti kiek įmanoma greičiau“.