Kaip rašo independent.co.uk, 38 poilsiautojai, tarp kurių buvo vaikų su specialiaisiais poreikiais, skrido iš Gojos į Mumbajų. Jų oro linijų „Air India“ vykdomas skrydis vėlavo, o tęsti jungiamąjį skrydį iki Londono Hytrou oro uosto jie turėjo su britų oro linijomis.
Tačiau „British Airways“ lėktuvas nelaukė vėluojančių keleivių – jie buvo palikti sėdintys ant grindų Mumbajaus oro uosto terminale.
Keleiviai netrukus pyktį ėmė lieti socialiniuose tinkluose.
Tuo metu oro linijų atstovai taip pat „išnyko“, kai keleiviams labiausiai reikėjo pagelbėti.
„Vaikai ir keliautojai su specialiais poreikiais miegojo ant grindų. Britų oro linijų atstovai tiesiog pradingo“, – skundėsi vienas iš keleivių socialiniame tinkle „Twitter“.
Kids and special needs passengers sleep on floor. @BritishAirways0 officials have disappeared #strandedinmumbai pic.twitter.com/z6S7O1cB9Z
— Sean Read (@FamousTimes) January 5, 2015
Keleivių teigimu, jiems nebuvo pasiūlytas nei viešbutis, nei maisto, nei kitas skrydis.
Oro linijų atstovas leidiniui „Independent“ atsiųstame komentare tvirtino, kad daroma viskas, kas įmanoma, jog į skrydį pavėlavusiais keleiviais būtų pasirūpinta.