Planuojama, kad teisę važinėti ne požeminiais tuneliais turės tik autobusų, taksi vairuotojai. Privačių automobilių vairuotojai galėtų važinėti požeminiuose tuneliuose įrengtais keliais, o į paviršių išvažiuotų tik tam tikrose vietose – savo mašinas galėtų statyti viršuje įrengtose automobilių stovėjimo aikštelėse. Šio projekto tikslas – sutvarkyti transporto sistemą viename iš labiausiai užterštų miestų pasaulyje, kuris taip pat kamuojamas milžiniškų spūsčių.
Pekine šiuo metu yra 5 mln. automobilių, o 2015 metais jų turėtų būtų apie 10 mln.
„Žalioji revoliucija“ Pekine prasidės nuo 26 tunelių statybos. Planuojama, kad po žeme bus įkurtos ne tik gatvės – čia atsiras viešbučiai, prekybos, verslo centrai. Sostinės meras teigia, kad negatyvų poveikį, kurį jaus žmonės važinėdami ar dirbdami be dienos šviesos, kompensuos tai, kad grūstyse jie sugaiš trumpiau ir todėl galės daugiau laiko praleisti gryname ore. Be to, planuojama, kad įgyvendinus šį planą Pekine atsiras daugiau parkų, o pėstiesiems bei dviratininkams gyvenimas mieste turėtų tapti žymiai patogesnis.