Anot ministro, privačiam kapitalui pritraukti rengiamos aviacijos įstatymo pataisos, kurios verslui teisiškai sudarys prielaidas valdyti oro uostus, antradienį rašo „Verslo žinios“.
„Analizuojama tarptautinė praktika, ypač tie valdymo modeliai, kai tarptautinio konkurso būdu parenkami oro uostų operatoriai. Tai yra privačios kompanijos, kurios ateina ilgam laikui, investuoja ir plėtoja oro uostą, pritraukia į jį naujų oro linijų kompanijų“, – aiškino E.Masiulis.
Šiuo metu svarstoma į privačias rankas perduoti kai kurias Vilniaus oro uosto funkcijas, tačiau kokias, kol kas neatskleidžiama. Dienraščio žiniomis, privačiai įmonei gali būti perduotas Vilniaus oro uosto viešbučio valdymas.
Reorganizacijos laukiantis Vilniaus oro uostas iki kovo mėnesio planuojama atgauti dėl „flyLAL“ veiklos sustabdymo prarastas skrydžių pozicijas. Oro bendrovės jau šiomis dienomis turėtų sužinoti apie naują nuolaidų sistemą, pasikeitusius rinkliavų, mažesnius nutūpimo bei keleivių mokesčius.
Vilniaus oro uosto veiksmų plane dėl skrydžių plėtros numatyta optimizuoti sąnaudas. Per pirmą reorganizacijos etapą, kuris truks pusmetį, oro uosto darbuotojų skaičius mažės nuo 800 iki 600. Planuojama reorganizuoti ir pagrindinę Vilniaus oro uosto administraciją.