LNK ir TV3 ketina apmokestinti retransliacijas per kabelinius, skaitmeninius kanalus

Sunkmečio spaudžiami komerciniai šalies televizijos (TV) kanalai – LNK, TV3 – ketina iš kabelinės ir skaitmeninės televizijos operatorių paprašyti pinigų už iki šiol nemokamai platintas savo programas, tam jau keičiamas įstatymas.
TV3
TV3 / TV3 nuotr.
Temos: 3 Mokesčiai TV3 LNK

Anot televizijų vadovų, laikas padaryti galą diskriminacijai, kai užsienio kanalams už programas mokama, o į lietuviškų kanalų kišenes neįkrenta nė lito, rašo „Verslo žinios“.

Kultūros ministerija rengia Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo projektą. Jis turi būti priimtas ir įsigalioti gan greitai – ne vėliau kaip iki gruodžio 19 dienos – ir padarytų esminių permainų televizijų versle.

Pagal dabar galiojantį įstatymą kabelinės, skaitmeninės ir kitokios TV operatoriai yra įpareigoti rodyti savo žiūrovams visas nekoduotas Lietuvos nacionalinio masto televizijos programas. Šiuo metu galioja vadinamasis privalomojo programų siuntimo įpareigojimas, pagal kurį niekas niekam už tai neturi mokėti: lietuviški kanalai šias 12 programų turi nemokamai duoti kabelinės, skaitmeninės ir kitokios TV operatoriams, o pastarieji – nemokamai rodyti.

Tačiau įsigaliojus rengiamoms pataisoms vietoj 12 programų privalomai ir nemokamai reikės rodyti jau tik dvi  – nacionalinio transliuotojo kanalus LTV ir LTV2.

Tuo tarpu už teisę savo žiūrovams rodyti dešimt Lietuvos komercinių televizijų programų kabelinės ir skaitmeninės TV operatoriams jau gali tekti susimokėti.

Apie 400 tūkst. Lietuvos kabelinės ir skaitmeninės TV žiūrovų ši naujovė gali reikšti išaugusius abonementinius mokesčius.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis