2012 08 11

Internete pradėtas platinti Donato Vaišnoro filmas „Rožinė suknelė“

Šeštadienį internete pradėtas platinti naujas lietuviškas vaidybinis filmas “Rožinė suknelė” (režisierius Donatas Vaišnoras).
Filmo „Rožinė suknelė“ kadras
Filmo „Rožinė suknelė“ kadras / Filmo kūrėjų nuotr.

Išplatiname pranešime spaudai teigiama, kad tai istorija apie jaunus kino avantiūristus,  kurie išsikėlė sau tikslą be pinigų sukurti pilnavertį kelio filmą. Filmo teritorija gana plati – veiksmas vyksta Italijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, todėl bendražygiams tenka daug ko atsisakyti vardan šio tikslo. Aukos tokios didelės, kad kiekvienas pradeda jaustis prodiuseriu ir nori, kad projektas vyktų pagal jo įsivaizdavimą. Prasideda konfliktai, intrigos, skandalai... – žodžiu, vienas vaikas dešimt auklių. Įtampa didėja kiekvieną akimirką, aistros verda dėl kiekvienos mizanscenos, dėl kiekvienos replikos ir, galiausiai,  komanda sukyla prieš tironą režisierių. Sukyla ir nebežino, ką daryti toliau.

„Rožinė suknelė“ buvo kuriama „totalinio kino“ principu, kada filmavimo grupės gyvenimo sąlygos maksimaliai priartinamos prie scenarijaus personažų sąlygų. Taip susiklosčiusiomis aplinkybėmis puikiai pasinaudojo aktorė Kristina Bertašiūtė (ji filme atliko making-off'o režisierės vaidmenį) ir sukūrė savo dokumentinį filmą „Purvinasis septynetas“, pasakojantį apie visas kino kūrimo peripetijas nuo pačios apačios – klasikinio „kastingo ant kušetės“ iki pat šlovės viršūnės – žmogžudystės ant Kanų festivalio laiptų...

Projekte dalyvavo aktoriai: Andrius Povilauskas, Austėja Lukaitė, Martynas Vaidotas ir Kristina Bertašiūtė, operatorius Giedrius Svirskis, kompozitorius Marijus Bernotas(grupė„Sportas“).

Filmas „Rožinė suknelė“:

VIDEO: Pink Dress road movie

Filmas „Purvinasis septynetas“:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis