Didžiojoje Britanijoje elektroninių knygų pardavimai krito pirmą kartą istorijoje

Tai, kad elektroninių knygų bumas praeina, liudija nauji faktai – „The Bookseller magazine“ paskelbė, kad praėjusiais metais penkių didžiausių Didžiosios Britanijos leidėjų elektroninių knygų pardavimai krito 2,4 proc. iki 47,9 mln. kopijų. Tai pirmasis toks kritimas nuo pat prekybos elektroninėmis knygomis pradžios.
Skaityklė
Skaityklė / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Leidinys skelbia, kad krito visų penkių didžiausių Didžiosios Britanijos leidėjų – „Penguin Random House“, „Hachette“, „HarperCollins“, „Pan Macmillan“ ir „Simon & Schuster“ – leidžiamų elektroninių knygų pardavimai. Didžiausias kritimas buv0 „Pan Macmillan“ – čia elektroninių knygų pardavimai sumažėjo 7,7 proc. 

Žmonės geriau supranta skaitmeninio skaitymo privalumus ir trūkumus.

„Tuos, kas pranašavo spausdintų knygų mirtį ir tai, kad elektroninės knygos šio dešimtmečio pabaigoje dominuos, 2015 metų penkių didžiųjų leidėjų pateikti duomenys turėtų priversti iš naujo pergalvoti savo prognozes“, – teigia leidinio redaktorius Tomas Tivnanas. 

Didžiosios Britanijos leidėjų asociacijos vadovas Stpehenas Lotinga teigė, kad elektroninės knygos šiuo metu egzistuoja šalia spausdintų – priešingai nei buvo manoma anksčiau, kad jos popierines knygas iš rinkos išstums. 

Vienas iš „The Bookseller magazine“ redaktorių Philips Jonesas sakė, kad šie skaičiai nenustebino, nes pastaruoju metu mažėja ir skaityklių „Kindle“ pardavimai. Praėjusį rudenį „Waterstones“ knygynai paskelbė nebepardavinėsiantys „Kindle“ skaityklių, nes jų beveik niekas nebeperka. 

„Waterstones“ atstovas Jamesas Dauntas sakė, kad žmonės „geriau supranta skaitmeninio skaitymo privalumus ir trūkumus... Iš dalies dėl to žmonės grįžta prie spausdintų knygų, o elektroninių knygų skaitomumas pasiekia natūralų lygį“. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis