Toks sandoris tapo potencialiai galingu ginklu „Microsoft“ arsenale, kuris siekia nukonkuruoti „Google“.
Pasisekusios derybos leis įvesti į rinką neseniai patobulintą paieškos sistemą „Bing“.
Pagal naujojo sandorio sąlygas, „Yahoo“ susitelks ties reklamos pardavimais. Kompanija ketina pardavinėti reklamos pozicijas ne tik savo portale, bet ir kai kuriuose „Microsoft“ puslapiuose.
„Yahoo“ tikisi pagerinti savo finansinę padėti, ir atgauti pinigus kuriuos prarado 2008 m. kai atsisakė parduoti kompaniją „Microsoft“. Šis sandėris leis „Yahoo“ padidinti savo metines įplaukas iki 305 milijonų svarų
„Microsoft“ generalinis direktorius Steve'as Ballmeris pasakė: „Microsoft“ ir „Yahoo“ žino, kad paieška gali būti kur kas daugiau nei yra dabar. Šis susitarimas suteiks mums sąlygas bei galimybes sukurti naują paieškos ateitį.