Reklaminių filmų kategorijoje, kurio rungėsi net 2 838 darbai iš viso pasaulio bronzinius apdovanojimus pasidalijo 61 darbas, sidabrinius 29-i, o auksas atiteko 13-ai. Šioje kategorijoje žiuri išskyrė du „Grand Prix“ vertus darbus.
Kompanija „Adam&EveDDB“ iš Londono apdovanojimą gavo už reklamą „Sorry I Spent it on Myself“ („Atsiprašau, aš viską išleidau sau“), sukurtą prabangiam „Harvey Nichols“ prekybos centrui.
Antrasis „Gand Prix“ filmų kategorijoje atiteko Švedijos kūrybinei agentūrai „Forsman&Bodenfors Gothenburg“ už garsiąją „Volvo“ sunkvežimių reklamą su Jeanu Claude'u Van Damme'u. Šios idėjos kūrėjai antrą kartą į sceną lipo atsiimti prizo ir už tai, kad tapo geriausia nepriklausoma kūrybos agentūra.
Reklaminių filmų meistrystės kategorijoje apdovanojimai skiriami už estetiką ir kokybę reklaminių filmų gamybos ir realizavimo procese. Žiuri čia išskyrė 16 darbų, kuriuos apdovanojo auksiniais „Kanų liūtų“ prizais, 22-iems atiteko sidabriniai „Kanų liūtai“, o bronza iškeliavo 28 darbams. Deja, žiuri nesugebėjo išrinkti „Grand Prix“ nugalėtojo, tai buvo per sudėtinga užduotis, nes buvo sulaukta tiek daug kokybiškų ir aukščiausio įvertinimo vertų darbų. Todėl buvo priimtas sprendimas šiemet neatiduoti „Grand Prix“ ir taip nenuvertinti kitų stiprių darbų.
Viena iš auksu apdovanotų reklamų meistrystės kategorijoje:
Inovacijos kategorijoje „Grand Prix“ apdovanojimas iškeliavo į Rusiją už interaktyvų ir įtraukiantį sprendimą – „Megafaces“ paviljoną – įgyvendintą šių metų Sočio žiemos olimpiadoje.
„Grand Prix“ Titano ir integracijos kategorijoje apdovanojimai skiriami už proveržio idėjas, naujas kryptis bei puikią integraciją skirtingose platformose. Šiemet šis prizas atiteko už novatorišką Tokijuje pristatytą darbą „Sound of Honda / Ayrton Senna 1989“.
Titano ir integracijos kategorijoje antrasis „Grand Prix“ iškeliavo reklamos „Sorry I Spent it on Myself“ („Atsiprašau, aš viską išleidau sau“) kūrėjams, kurie tą vakarą pelnė jau antrą tokį aukštą įvertinimą.
Gerovės kategorijoje „Grand Prix“ buvo įteiktas Olandijos kūrėjams, kurių darbas davė įspūdintų rezultatų ir apnuogino kraupią tiesą visame pasaulyje – virtuali mergaitė Sweetie padėjo susekti tūkstantį internetinių pedofilų.
Ypatingu prizu „Šv. Marko liūtu“ už svarų indėlį į reklamos ir komunikacijos pasaulį apdovanojimų ceremonijoje buvo pagerbtas garsus režisierius Joe Pytka, kuris prisidėjo prie Madonos ar Michale‘o Jacksono vaizdo klipų kūrimo bei daugybės kitų sėkmingų projektų ir reklaminių kampanijų.
Į „Kanų liūtų“ sceną žengė ir grupės U2 atlikėjas Bono. Pirmą kartą festivalio istorijoje buvo skirtas „Kanų Liūtaširdžio“ apdovanojimas, kurį žinomas atlikėjas pelnė už jo iniciatyva pradėtą projektą (RED), kuris suvedė draugėn žinomus prekės ženklus, aktyvistus ir filantropus, surinko per 250 mln. JAV dolerių kovai su AIDS Afrikoje.
„Kanų Liūtaširdžio“ apdovanojimai skiriami žmonėms arba organizacijoms, kurie inovatyviai pasinaudoję komercinių prekės ženklų potencialu daro teigiamą poveikį pasaulyje.