Kaunietis fotografas pametęs brangų fotoaparatą pagalbos kreipiasi dainuodamas

Kaunietis fotografas Evaldas Virketis važiuodamas motociklu pametė brangų fotoaparatą. Vildamasis, kad radę žmonės jį gražins nufilmavo originalų vaizdo klipą.

Nelaimė kauniečiui fotografui važiavusiam aplankyti mamos nutiko liepos 30 dienos vakarą.

Motociklu važiavęs vaikinas pastebėjo, kad palengvėjo kuprinė, kurioje buvo brangi fototechnika.

„Važiuodamas namo pas mamą iš Kauno pasirinkau vaizdingesnį maršrutą senuoju žemaičių plentu – pro Raseinius. Vos keletą metrų pravažiavęs už Nemakščių pastebėjau jog palengvėjo kuprinė. Sustojęs pamačiau, kad nėra fotoaparato ir trikojo“, – pasakojo E.Virketis.

Tomo Grigalevičiaus nuotr./Evaldas Virketis ieško pamesto fotoaparato
Tomo Grigalevičiaus nuotr./Evaldas Virketis ieško pamesto fotoaparato

Trikojį rasti pavyko pargrįžus kelis šimtus metrų atgal, tačiau fotoaparato šalia nebuvo.

Nenuleisdamas rankų jis dar mėgino ieškoti pakelėse.

„Lėtai važiavau keliu atgal link Raseinių, tačiau nei šukių nei paties fotoaparato neradau. grįžęs į pirminę vietą išbraidžiau abi pakeles tačiau rezultato nebuvo jokio. Tad gali būti, kad fotoaparatas iškrito kažkur neprivažiavus Nemakščių arba kažkas tiesiog jį rado pirmas gulintį ant kelio“, – tęsė fotografas.

Dėl šios priežasties E.Virketis nusprendė sukurti originalu vaizdo klipą su viltimi, kad jį išvydę žmonės padės rasti pamestą daiktą. Už radybas Evaldas žada premiją. Jeigu tarp skaitančių šias eilutes yra žmonių galinčių padėti E.Virkečiui, su juo galima susisiekti feisbuke.

VIDEO: Fotoaparatą pametęs kaunietis radusiam siūlo premiją ir kreipiasi dainuodamas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis