2011 08 01

Nauji maršrutai Klaipėdoje tapo paklausūs nuo pirmos dienos

Nuo pirmadienio Klaipėdos viešąjį transportą papildė nauji maršrutai.
21 numeriu pažymėtas autobusas kursuoja iš „Šilo“ stotelės, ties degaline, į „Ermitažą“.
21 numeriu pažymėtas autobusas kursuoja iš „Šilo“ stotelės, ties degaline, į „Ermitažą“. / Ginos Kubiliūtės/15min.lt nuotr.

Nauji autobusai pradėjo vežti iš miesto į Klaipėdos laisvąją ekonominę zoną (LEZ) bei „Ermitažo“ prekybos centrą. Į šias vietas ir atgal keleiviai vežami iš „Šilo“ stotelės, esančios netoli „Akropolio“.

21 numeriu pažymėtas autobusas kursuoja iš „Šilo“ stotelės, ties degaline, į „Ermitažą“, o 22-asis keliauja iš tokio paties pavadinimo stotelės, tik esančios „Akropolio“ pusėje ir veža į LEZ.

Kol kas maršrutai nebus dažni: į LEZ viešasis transportas važiuoja 6 kartus, į „Ermitažą“ – 9.

Anot „Klaipėdos keleivinio transporto“ vadovo Gintaro Neniškio, bandymai pasiteisino ir maršrutai tapo populiarūs pačią pirmąją dieną.

Šiais maršrutais pačią pirmąją dieną pasinaudojo nemažai žmonių, nors paprastai nauji projektai įsibėgėja po truputį. Todėl greitu metu bus svarstoma apie šių naujų autobusų dažnesnį kursavimą.

Plečiantis pramoninei zonai, joje įsikūrusiose įmonėse ėmė dirbti vis daugiau klaipėdiečių. Daugelis jų pageidavo, kad iš miesto į LEZ būtų galima nuvažiuoti ir grįžti atgal viešuoju transportu. Tačiau Klaipėdos transporto organizatoriai ilgai nesiryžo patvirtinti šių maršrutų, nes skaičiavo, jog iš parduotų bilietų gautos pajamos bus daug mažesnės negu prognozuojamos išlaidos.

Po derybų su maršrutais suinteresuotomis įmonėmis sutarta, kad didžiąją sąnaudų dalį apmokės verslininkai.

Kiek vėliau planuojama įvesti dar du naujus maršrutus į priemiesčius – Karklę bei Žaliąjį slėnį.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos