Naujas dviaukštis traukinys tarp Vilniaus ir Kauno pradėjo kursuoti nuo gruodžio, tačiau mašinistai iki šiol neįsisavina visų jo galimybių ir traukinys neretai sugenda.
„Jau keletą kartų nutiko, kad nusipirkau 3 Lt brangiau kainuojantį traukinio bilietą iš Vilniaus į Kauną dviaukščiu traukiniu, tačiau likus kelioms minutėms iki išvykimo, stotyje buvo paskelbta, kad dviaukštis traukinys sugedo ir jis bus pakeistas kitu modernizuotu traukiniu“, – pasakojo dažnai iš Vilniaus į Kauną namo važinėjanti studentė Erika Malinauskaitė.
Anot jos, vietoj dviaukščio atvažiuojantis „modernizuotas“ traukinys niekuo nesiskiria nuo kitų į Kauną kursuojančių traukinių, kuriais kelionė atsieina pigiau.
Mergina piktinosi, kad apie traukinio pakeitimą pranešama likus vos porai minučių iki išvykimo ir niekas keleiviams nuostolių už brangesnius bilietus nepadengia.
Trūksta patirties
„Lietuvos geležinkelių“ atstovai tvirtina, kad išmokti dirbti naujuoju traukiniu reikia laiko.
„Traukinys yra naujas, mūsų darbuotojai dar nespėjo iki galo įsisavinti jo veikimo. Net ir mažiausiai smulkmenai sugedus, negalime jo taisyti patys, turime kviestis meistrus iš Čekijos“, – aiškino „Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai Algirdas Paulionis.
Anot jo, jei žmogus „yra smulkmeniškas“ ir jam būtina atgauti prarastus 3 Lt, jis turėtų kreiptis į Keleivių direkciją.
„Pinigus atiduočiau ir iš savo kišenės. Reikia džiaugtis, kad iš viso duodame kitą traukinį“, – sakė A.Paulionis.
„Traukinys šiek tiek strigo sausio pradžioje. Tikimės, kad nesusipratimų mažės, o traukinio populiarumas augs“, – sakė bendrovės Keleivių vežimo direkcijos Komercijos skyriaus viršininkė Vilė Ladygienė.
Jos teigimu, šiuo metu šis traukinys per dieną veža 62 proc. keleivių, apie 500 žmonių per dieną.