Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 05 24

Estakados per Oslo gatvę perdanga bus betonuojama beveik parą

Pirmadienį, 5 val. ryto prasidėjo trečiojo lygio estakados per Oslo gatvę perdangos nepertraukiamo betonavimo darbai, kurie gali užtrukti apie 20 valandų.
Kelio darbai
Kelio darbai / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.
Temos: 2 Betonas Panevėžys

Ši 194 metrų ilgio monolitinė estakada, kurios perdangai įrengti jau sumontuotos 354 tonos armatūros tinklų, yra vienas svarbiausių Vilniaus vakarinio aplinkkelio I–ojo etapo, apimančio aplinkkelio atkarpą nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės, objektų.

Iki antradienio 1 val. nakties į estakados klojinius planuojama supilti 1750 kubinių metrų betono. Betono masė bus nepertraukiamai tiekiama iš dviejų Vilniaus gamyklų 12 betonvežių mašinų, kurių kiekvienos talpa – 9 kubiniai metrai. Betono masė iki estakados klojinių bus keliama 2 betono siurbliais, kurių padavimo mechanizmo ilgis siekia 46 metrus.

„Monolitinės estakados perdangos betonavimas – vienas sudėtingiausių estakadų statybos technologinių procesų, kuris reikalauja didelės apimties parengiamųjų darbų, preciziško darbų organizavimo vykdant patį procesą, nes jo pagrindinė sąlyga yra nepertraukiamumas.

Sėkmingam šio proceso užtikrinimui reikalinga numatyti alternatyvius statybinių medžiagų tiekimo šaltinius, jeigu dėl techinių kliūčių nutrūktų tiekimas iš pagrindinių šaltinių, alternatyvius transporto maršutus, jeigu pagrindiniai dėl eismo įvykio ir bet kokios kito trukdžio būtų uždaryti, alternatyvias betono masės pakėlimo priemones ir pan.“, – sakė AB „Panevėžio keliai“ generalinis direktorius Virmantas Puidokas.

„Vilniaus vakarinis aplinkkelis – inžinerine prasme vienas sudėtingiausių miesto susisiekimo infrastruktūros objektų. Jo statybai jau yra ir bus panaudotos naujausios Lietuvoje taikomos kelių statybos technologijos, surasti nestandartiniai inžineriniai sprendimai“, – sakė Vilniaus miesto mero pavaduotojas Romas Adomavičius.

Trijų lygių estakados Oslo gatvėje statyba buvo pradėta praėjusiais metais. Antrojo lygio 77 metrų ilgio estakados perdangos įrengimui prireikė 680 kubinių metrų betono ir 138 tonų armatūros. Nepertraukiamo betonavimo darbai tada užtruko 14 valandų.

Minėta estakada yra projekto “Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus vakarinio aplinkkelio I–asis etapas (nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės)” dalis. Darbai vykdomi vadovaujantis 2008 metų pabaigoje pasirašyta sutartimi su Vilniaus miesto savivaldybės administracija.

Statybos darbus, vadovaujantis jungtinės veiklos sutartimi, vykdo “Panevėžio kelių” ir “Kauno tiltų” bendrovės. Atsakingasis junginio partneris – AB “Panevėžio keliai”. Sutarties suma – 135,89 mln. Lt. Projektas dalinai finansuojamas ES Sanglaudos fondo lėšomis. Projekto darbus planuojama baigti sutartyje numatytu laiku – 2011 m. vasario mėnesį.

Statoma sankryža Oslo gatvėje yra antroji trijų lygių sankryža Vilniaus mieste. Pirmoji pastatyta Vilniaus pietiniame aplinkkelyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos