Nors sostinės meras Artūras Zuokas grasino visus ant dviračių tako paliktus automobilius traiškyti šarvuočiu, jam nepaklūsta net savivaldybei priklausančios bendrovės „Vilniaus autobusai“ naujųjų ekologiškų autobusų vairuotojai. Jie sustoja tiesiai ant dviračių tako, kadangi ant jo yra nubrėžtos stotelės linijos.
„Pagal taisykles autobusai privalo sustoti ne ant dviračių tako, o šalia jo. Mes ten nubrėžėme tas linijas tik tam, kad ir dviratininkui būtų aišku, jog čia iš autobuso gali išlipti ar į jį įlipti keleiviai, todėl reikėtų pasisaugoti“, – aiškino bendrovės „Vilniaus autobusai“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis.
Vis dėlto „15min“ įsitikino, kad tokių taisyklių laikosi toli gražu ne visi vairuotojai, ir dviratininkams tenka įveikinėti staiga jų kelyje atsiradusias kliūtis.
Ekologiški nedideli autobusai nuo Seimo rūmų Gedimino prospektu, Maironio, Pylimo gatvėmis vežioja keleivius iki Rotušės aikštės. Tačiau pirmosiomis dienomis sausakimši jie nebuvo.
„Žmonės nuolat vairuotojų klausinėja, ar šituose autobusuose galioja miesto vienkartiniai ir nuolatiniai bilietai, kokiomis gatvėmis jie važiuoja. Tam, kad žmonės įprastų ir žinotų, kur ir kada autobusas važiuoja, pradėtų sąmoningai naudotis šituo transportu reikia apie 2–4 mėnesių. Praėjo tik pirma savaitė, todėl apie srautus dar nieko negalima spręsti. Tačiau keleivių jau yra“, – teigė G.Nakutis.
Kiekviename autobuse yra 10 sėdimų ir 10 stovimų vietų, jie važinėja kas 8–10 minučių. Miesto senamiestyje įrengta 18 naujų viešojo transporto stotelių. Autobusai varomi dujomis. Tai ne tik ekologiškas, bet ir šiuo metu gerokai pigesnis kuras.