„Kalbant apie bilietų ir degalų kainas, kol kas laikomės pozicijos palaukti ir pažiūrėti. Juk būta, kad degalų kainos pakildavo ir sumažėdavo po dviejų mėnesių. Na, kol kas tendencija tokia, kad jos kyla ir laikosi. Jei taip bus dar penkis mėnesius, siūlysime išeitis“, – sakė bendrovės Vilniaus viešasis transportas vadovas Gintaras Nakutis.
Viena iš jo minimų išeičių – didinti viešojo transporto bilietų kainas. Be brangstančių degalų, bendrovės pečius spaudžia įvairios kelionių lengvatos moksleiviams, studentams ir pensininkams.
„Greitu laiku spręsime, ką daryti. Skaičiuosime ir nuspręsime. Brangsta viskas: ateina laikas, kai reikia keisti kainas ir, nepaisant rinkimų ciklo, tai reikia daryti. Nes, kaip rodo istorija, reikia dar labiau padidinti“, – kalbėjo už miesto ūkį ir transportą atsakingas Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius.
Vilniaus miesto savivaldybė nuo 2011-ųjų pradžios bendrovei skolinga apie 75 mln. litų. Viešojo transporto bilietų kainas nustato Vilniaus miesto savivaldybė. Pastarąjį sykį miesto viešojo transporto bilietai brango 2009-ųjų kovą.
Kasdien į Vilniaus gatves išrieda 270 miestui priklausančių autobusų. Per mėnesį jų degalams išleidžiama beveik 3,7 mln. litų. Prieš metus buvo galima išsiversti su milijonu mažesnes suma. Dauguma miesto autobusų varomi dyzelinu – vien jo kas mėnesį nuperkama už 3 mln. litų. 700 tūkst. litų kainuoja dujos.