Kur Mamontovas iš tikrųjų padėjo „Radiocentro“ apdovanojimą?

Kurį laiką po didžiulio skandalo tylėjęs dainininkas „Privatu!“ atskleidė ne tik priežastis, privertusias atsikratyti gauto apdovanojimo, bet ir vietą, kurioje galima rasti prieštaringą gerbėjų reakciją sukėlusią statulėlę.
Andrius Mamontovas
Andrius Mamontovas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Taip, ta juoda ranka filmuke yra mano. Taip, tai yra tikras apdovanojimas, krentantis į tikrą upę. Galiu pasakyti, kurioje vietoje jo reikėtų ieškoti – apdovanojimas guli Neries upės dugne, po Valakampių tiltu. Į vandenį jį paleidau maždaug ties ketvirtu stulpu skaičiuojant nuo Antakalnio pusės. Tai informacija narams, jeigu kas sugalvotų apdovanojimą ištraukti“, – šmaikštauja Andrius.

Priežasčių, kodėl Andrius taip pasielgė su apdovanojimu, ne viena. Jis teigia, kad radijo stoties atstovai, eteryje groję vienų atlikėjų dainas, o apdovanojimus įteikę kitiems, pasielgė negarbingai visų muzikantų atžvilgiu.

„Radiocentrui“ reikėjo pirmiausia pakeisti savo grojaraštį, o paskui apdovanoti, nes dabar išėjo visiška nesąmonė“, – įsitikinęs atlikėjas.

Nors Andrius gavo apdovanojimą, minėtos radijo stoties grojamiausių metų dainų šimtuke nėra nė vienos jo dainos. „Radiocentras“ atsisakė groti netgi kūrinį „Geltona. Žalia. Raudona“, kurį noriai transliavo kitos radijo stotys. Tai dar viena iš priežasčių, leidžiančių Andriui nesijausti kaltam prieš gerbėjus, kurie už jį balsavo.

„Radijo stotis mano dainų beveik negrojo, o paskui pasinaudojo mano vardu traukdama pinigus iš balsavusių gerbėjų. Šie apdovanojimai buvo banali radijo stoties reklamos akcija“, – atvirai piktinosi atlikėjas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis