Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 11 23

Į Vilnių atvykstanti grupė „Metallica“ žada ypatingą pasirodymą

Tūkstančių muzikos gerbėjų širdys pradės plakti stipriau – į Lietuvą rengiasi atvykti viena populiariausių pasaulio roko grupių „Metallica“, rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.
Grupė "Metallica"
Grupė „Metallica" / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 „Metallica“

Amerikiečių rokeriai koncertą Vilniaus „Siemens“ arenoje surengs balandžio 20 dieną. Pirmąsyk Lietuvoje viešėsianti grupė mūsų šalies žiūrovams parodys šou, kuris pristatant naujausią „Metallica“ albumą „Death Magnetic“ nuo praėjusių metų keliauja po pasaulį, rašoma „Lietuvos ryte“.

Tai pirmas kartas, kai Latvijoje ir Estijoje anksčiau jau viešėjusi grupė Baltijos šalyse parodys reginį, skirtą uždaroms arenoms. Bus parduodama apie dešimt tūkstančių bilietų. Dėl pasirodymo Vilniuje buvo deramasi beveik metus. Šią vasarą „Siemens“ areną nuodugniai apžiūrėję „Metallica“ atstovai pagaliau pasakė „taip“.

Pavasarį į Lietuvą „Metallica“ atvyks su karsto formos dekoracijomis puošta scena, šimtais pagalbininkų ir 55 tonas sveriančia scenos, apšvietimo bei garso įranga. Šios „Metallica“ gastrolės grupės gerbėjams suteikia progą dievukus stebėti iš labai arti. Scena visų koncertų metu montuojama arenos viduryje – žiūrovai muzikantus apsupa iš visų pusių. Būgnininkui skirta pakyla sukasi aplink savo ašį, o mikrofonai pastatyti keturiose scenos pusėse – muzikantai per koncertą nuolat keičiasi vietomis.

Net atokiausią arenos kėdę nuo scenos skirs 42 metrai. Didelė dalis žiūrovų „Metallica“ pasirodymą stebės vos iš kelių metrų atstumo.

Pirmieji bilietai į „Metallica“ koncertus kainuos 175 litus. Vėliau bilietai brangs. Brangiausi kainuos 295 litus. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos