Savo interneto svetainėje „Uzbekistan Airways“ informavo, kad siekiama nustatyti vidutinį keleivio su rankiniu bagažu svorį. Žadama, kad bus užtikrintas visiškas konfidencialumas.
„Būsime dėkingi už bendradarbiavimą ir dėkojame iš anksto už jūsų pagalbą siekiant mūsų visų bendro tikslo – saugių skrydžių“, – rašoma pranešime.
Žadama, kad bus užtikrintas visiškas konfidencialumas.
Jame taip pat pažymima, kad tokių priemonių imamasi pagal Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) taisykles. Tačiau IATA atstovas CNN sakė, kad tokių nurodymų nėra.
Nėra aišku, kas laukia, jeigu keleivis pasirodys „per sunkus“, tačiau toks pranešimas paskatino spekuliacijas žiniasklaidoje, kad dėl to kai kurie žmonės gali būti neįleisti į orlaivį.
Svoris – svarbus faktorius mažesniuose lėktuvuose, tačiau ne tokiu mastu, kad reikėtų sverti kiekvieną keleivį, rašo „The Independent“.
Nedidelį lėktuvą turinčios „Samoa Air“ 2012 m. tapo pirmosiomis avialinijomis, kurios kainas nustato pagal keleivių svorį. Tuomet oro linijų vadovas pareiškė, kad lėktuvas gali skraidinti tik tam tikrą kiekį svorio ir už tą svorį reikia mokėti.