„Ryanair“ pristatė tris naujas 2016 metų vasaros kryptis

Kol mes planuojame žiemos keliones, skrydžių bendrovės ruošiasi naujam vasaros sezonui. Pirmoji naujienas pristatė pigių skrydžių kompanija „Ryanair“. 2016-ųjų vasarą įmonė planuoja vykdyti 29 maršrutus iš Vilniaus ir Kauno oro uostų bei pasiūlyti tris naujas kryptis.
Atidarius „Ryanair“ bazę Kaune čia nuolat bus laikomi du bendrovės lėktuvai
„Ryanair“ lėktuvas Kaune. / Aliaus Koroliovo nuotr.

Visas naujienas bendrovė pristatė spalio 8 dieną. Pasak „Ryanair“ komercijos direktoriaus Davido O'Brieno, kitų metų vasarą įmonės orlaiviais iš Vilniaus ir Kauno bus galima pasiekti Birmingemą, Kopenhagą ir Londono Lutono oro uostą.

Iš viso per 2016-uosius „Ryanair“ planuoja pervežti daugiau kaip 1,5 mln. klientų Lietuvoje ir išlaikyti 1160 darbo vietas Kauno ir Vilniaus oro uostuose.

Į Birmingemo oro uostą „Ryanair“ tiesioginiai skrydžiai vyks 2 kartus per savaitę, o Londono Lutono oro uostą – kasdien kartą per dieną. 

Kitąmet numatyta ir daugiau skrydžių iš Vilniaus į Paryžiaus Beauvais (4 skrydžiai per savaitę) ir į Oslo Rygge (6 skrydžiai per savaitę) oro uostus.

Bendrovės atstovai pažymėjo, kad 2016-ųjų metų vasarą „Ryanair“ klientų Lietuvoje lauks ne tik 29 mažų kainų maršrutai, bet ir dar daugiau pokyčių, nes įmonė toliau tęsia ,,Always Getting Better” programą, kuri apima naujų „Ryanair“ bazių įsteigimą, naujo personalizuoto internetinio puslapio ir mobiliosios aplikacijos įdiegimą, atnaujintą lėktuvų interjerą bei naujas igulos uniformas.

Naujų 2016 metų vasaros sezono skrydžių pristatymo proga bendrovė siūlo ir bilietų akciją visiems savo klientams Europoje ir išleidžia 100 000 „Ryanair“ bilietų, kurių kaina nuo 19,99 Eur į vieną pusę.

Pasiūlymas galioja įsigyjant bilietus iki 2015 metų spalio 12 dienos vidurnakčio. ​

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis