Anykščiai džiaugiasi didėjančiais turistų srautais ir gausėjančiomis pajamomis iš jų

Aktyvaus turizmo paslaugas teikiančios Anykščių įmonės per pirmus septynis šių metų mėnesius fiksavo nuolat didėjantį lankytojų srautą. Nors 2012-ieji buvo išskirtiniai rajonui, nes Anykščiai tapo Lietuvos kultūros sostine ir sulaukė didžiulio turistų susidomėjimo, šie metai dar labiau džiugina kultūrinio turizmo organizatorius, praneša savivaldybė.
Penktadienį prasidėjo didžiausias Anykščių krašto kultūros renginys.
Penktadienį prasidėjo didžiausias Anykščių krašto kultūros renginys. / Tautvydo Kontrimavičiaus nuotr.
Temos: 1 Siaurukas

Turizmo informacijos centro duomenimis, per septynis mėnesius Centre apsilankė 5 522 lankytojai (pernai per tą patį laiką – 5 359).

Gerėjančia statistika giriasi ir pramogų centras Kalitos kalnas. Pernai kalnų slidinėjimo ir vasaros rogučių paslaugomis pasinaudojo čia 23 716, o šiemet – jau 30 603 lankytojai.

didėja ir Turizmo informacijos centro pajamos. Pernai per minimą laikotarpį ši Anykščių rajono savivaldybės įmonė už teikiamas paslaugas gavo 271 286 Lt, šiais metais – jau 301 398 Lt pajamų.

Viešoji įstaiga „Sveikatos oazė“, kuriai priklauso baseinas „Bangenis“, lankytojų gausėjimą  skaičiuoja beveik dešimtimis tūkstančių – šiemet baseinas sulaukė  9 239 lankytojų daugiau nei pernai. Padidėjo ir įmonės pajamos – pernai buvo surinkta 536 tūkst. Lt, o šiemet – beveik 683 tūkst. Lt pajamų.

Labiau turistai domisi ir Anykščių krašto kultūros bei istorijos paveldu. Antano Baranausko ir Antano Vienuolio-Žukausko memorialinį muziejų aplankė 43 982 žmonės (pernai  – 43 794). Nors šiemet muziejus sulaukė mažiau moksleivių grupių, bet didėja šeimų turizmas.

Arklio ir Siauruko muziejus lankančių šeimų padaugėjo beveik 10 proc. Pernai per septynis mėnesius buvo surinkta 221 tūkst. Lt pajamų, šiais metais turistai muziejuje jau paliko 231 tūkst. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis