„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Enefit“ 24H elektromobilių lenktynių trasa Panevėžyje primins Monako „Formulės 1“ labirintą

Rugsėjo 20-21 dienomis Panevėžyje vyks jau trečiosios ištvermės lenktynės. Pirmus metus elektromobiliai lenktyniavo Kuršėnų „Kart3“ autodrome, o šiemet keliasi į visiškai naują žiedinių lenktynių trasą Panevėžio mokymo centro autodrome.
„Enefit“ 24H elektromobilių lenktynių trasa Panevėžyje primins Monako „Formlės 1“ labirintą
„Enefit“ 24H elektromobilių lenktynių trasa Panevėžyje primins Monako „Formlės 1“ labirintą / Organizatorių nuotr.

Įdomu tai, kad Panevėžio autodrome iki šiol nevyko jokios žiedinės lenktynės, nes ten tokios trasos nėra.

Nauja varžybų trasa

„Po dviejų sėkmingų metų Kuršėnuose norėjosi atsinaujinti, lenktynes „atvežti“ arčiau žiūrovų. Ilgai ieškojome alternatyvos, bet sprendimą mums parodė tarptautinis žurnalistų ralis. Šiemet mano sūnus Gustas, ilgai lenktyniavęs kartingais, o vėliau startavęs Europos Le Mans Serijos lenktynėse, tapęs Azijos Le Mans Serijos lenktynių nugalėtoju ir pripažintas metų naujoku, pasiūlė sudalyvauti „Press Rally“.

Startavome su „Porsche“, bet ralio patirties stoka neleido nugalėti. Tačiau prizų už laimėtus greičio ruožus parsivežėme ir vienas iš jų buvo už pergalę Panevėžio autodrome.

Tada pamačiau, kad čia įmanoma surengti ir žiedines lenktynes. Šiek tiek užtruko skaičiavimai, konfigūracijos planavimas, bet teoriniai duomenys rodė, kad viskas įmanoma. Tiesa, ji visiškai skirsis nuo Kuršėnų. Tai bus siaura, sudėtinga trasa, labiau panaši į Monako F1 trasą, kurioje mažiausia klaida gali lemti lenktynių pabaigą komandai“, – pasakojo lenktynių organizatorius Darius Grinbergas.

„Enefit“ 24H elektromobilių lenktynių trasa bus įrengta per dvi dienas. Didžiausią indėlį čia įneš „Fegda Group“. Šimtai metrų plastikinių atitvarų, kelią žyminčių raudonai baltų „plunksnų“, laikino kelio plokščių ir kitų priemonių bus panaudota trasoje, kad lenktynininkai jaustųsi saugiai.

Naujos taisyklės

Didžiausia šių metų naujovė – „Joker“ ratas. Tai įprastas ralio-kroso lenktynių elementas, bet žiedinėse lenktynėse sutinkamas gana retai. „Enefit“ 24H elektromobilių lenktynėse kiekviena komanda galės sutrumpinti trasą ir tuo pačiu aplenkti varžovus 24 kartus. Tai padės planuoti saugius lenkimus, sumažins pavojingas situacijas pagrindinės lenkimų zonos pabaigoje. Vieno trasos rato ilgis 1,558 km.

Pagrindinis lenktynių partneris „Enefit“ įrengs tris laikinas įkrovimo stoteles, kurių bendra galia sieks beveik 150 kW.

Lenktynių dalyviai ir svečiai visą veiksmą galės saugiai stebėti didžiuliame angare, žiūrovų lauks „Enefit namai“ ir išskirtinių elektrinių transporto priemonių ekspozicija. Patekimas į lenktynes nemokamas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau