Ekskursijų po nuodėmingą Vilnių ir Kauną dalyvius agentūra vilios prezervatyvais

Nors kasdieniniame gyvenime reklama mus supa iš visų pusių, ar teko kada nors matyti įmonės reklamą ant prezervatyvų? Tokiu būdu savo klientus nusprendė pradžiuginti ir tuo pačiu suintriguoti laisvalaikio pramogų agentūra „Vaiduokliai“, kuri savo klientus nuo šiol apdovanos vardiniais prezervatyvais. Tiesa, šią dovaną gaus tik pilnametystės sulaukusiems skirtų ekskursijų dalyviai.
Reklaminiai „Nuodėmių miesto“ prezervatyvai
Reklaminiai „Nuodėmių miesto“ prezervatyvai

„Dar neteko matyti, kad kas reklamuotųsi ant prezervatyvų. Pamanėme, kad tai originalus marketingo žingsnis, kuris bus efektyvus ir paliks gerą įspūdį tiek mūsų klientams, tiek tiems, kurie apie tai išgirs ar pamatys, – sako neįprastas ekskursijas organizuojančios agentūros „Vaiduokliai“ vadovė Vaida Šulniūtė. – Paprastai po ekskursijų daliname korteles „Sugrįžkite“, tačiau tokios kortelės pasimeta tarp krūvos kitų standartinių reklaminių lankstinukų, o štai gauti prezervatyvą yra didelis netikėtumas, kuriuo daugelis tikrai pasidalins su savo draugais, patį prezervatyvą demonstruos kaip pokštą, neišmes“.

Prezervatyvai bus dalinami neseniai Vilniuje pristatytos ekskursijos „Sexshopas“ dalyviams bei sostinėje ir Kaune vyksiančiose ekskursijose „Nuodėmių miestas“. Pirmosios ekskursijos dalyviai supažindinami su erotinių prekių industrija, jiems atskleidžiamos pačios įdomiausios ir netikėčiausios su erotika susijusios detalės. Tuo tarpu ekskursijos „Nuodėmių miestas“ metu išduodami intriguojantys faktai apie senais laikais didžiausiuose Lietuvos miestuose gyvavusius prostitucijos kampelius, nuodėmingus tuomet garsių vyrų pomėgius. V. Šulniūtė pastebi, kad pagrindiniai šių ekskursijų dalyviai yra švenčiantys bernvakarius, mergvakarius, tad jiems dovana – prezervatyvas – taps linksmu šventės atributu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Šiame straipsnyje pateikiama informacija skirta asmenims nuo 18 metų, kurie pagal galiojančius LR įstatymus turi teisę naudotis tokio pobūdžio informacija. Jei jums nėra 18 metų, prašome spausti NE ir neatidaryti šio straipsnio. Jei jums jau yra 18 metų, spauskite TAIP tuo pačiu patvirtindami, kad vaizdinė ir grafinė informacija bus skirta tik jūsų asmeniniam naudojimui ir saugoma nuo nepilnamečių.
Taip
Ne