Aviacijos ekspertas: daugiausiai pasiūlęs koncesininkas – nebūtinai geriausias 

Lietuva dairosi partnerių oro uostų koncesijai, o ekspertai perspėja, kad jeigu potencialiam koncesininkui pirmiausia teks įtikti valdininkams, kai kurie stiprūs rinkos dalyviai gali atsukti nugaras, rašo „Verslo žinios“.
Vilniaus oro uostas
Vilniaus oro uostas / Vilniaus oro uosto nuotr.

Apie tokią grėsmę perspėja Aviacijos centro (CAPA) vyriausiasis oro uostų analitikas Davidas J.Bentley.

Jo nuomone, Lietuva turėtų ypač atsakingai rinktis partnerį, mat šalies oro uostai turi užtektinai potencialo patrauklumu konkuruoti su esančiais aplink, tačiau „daugiausia pasiūlęs koncesininkas gali būti prasčiausias valdytojas“.

Aviacijos ekspertas mano, kad klausimų koncesininkams gali kilti dėl Vilniaus ir Kauno oro uostų reikšmingumo, nes Vilniuje oro uostas netrukus pasieks aptarnavimo galimybių ribas, tuo tarpu Kaune reikia papildomų investicijų į infrastruktūrą, kad oro uostas susidorotų su augančiais keleivių ir krovinių srautais.

Visgi minčių, kad šis oro uostas ilgainiui galėtų virsti šalies pagrindiniu, yra, ir jos, sako D.Bentley, gali neatrodyti taip patraukliai galimam partneriui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų