Apie tokią grėsmę perspėja Aviacijos centro (CAPA) vyriausiasis oro uostų analitikas Davidas J.Bentley.
Jo nuomone, Lietuva turėtų ypač atsakingai rinktis partnerį, mat šalies oro uostai turi užtektinai potencialo patrauklumu konkuruoti su esančiais aplink, tačiau „daugiausia pasiūlęs koncesininkas gali būti prasčiausias valdytojas“.
Aviacijos ekspertas mano, kad klausimų koncesininkams gali kilti dėl Vilniaus ir Kauno oro uostų reikšmingumo, nes Vilniuje oro uostas netrukus pasieks aptarnavimo galimybių ribas, tuo tarpu Kaune reikia papildomų investicijų į infrastruktūrą, kad oro uostas susidorotų su augančiais keleivių ir krovinių srautais.
Visgi minčių, kad šis oro uostas ilgainiui galėtų virsti šalies pagrindiniu, yra, ir jos, sako D.Bentley, gali neatrodyti taip patraukliai galimam partneriui.